kaldığı yerden devam ediyor yaşlarım akmaya.... göz yaşımm.... kalp yaşımm... ruh yaşımm...... hangisi alın yaşım...
hayat kaldığı yerden devam ederken.. ben .. kaldığım yeri bulamıyorum... atlıyorum bir şehirler arası otobüse gideyim diyorum buralardan... yollar gidiyor... ben.. kalıyorumm...
bütün yolların sonu sana çıksın istiyorum... kader bizi yazsın... motif motif sevda işlesin... şarkılar seni söylesin...
ne zaman baksam kalbime hep orda kal istiyorum.. çok şey mi...?
doğruyu bulmanın işareti ne..? niye belirsizsin içimde şimdi... kalbim seni söylerken her dem... içime bıraktığın bu huzursuzluk hissi ne...?
bu defa gelemem yangınlara... ya adam gibi yan... yak beni de... ya da saman alevinde sade kendin oyalan....
hep seni savunan bir şeyler var.... öte yan... polyannam.....................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........polyannamm......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........polyannamm......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimeleri sanatkarane işlemişsiniz.Şiir ve resim mükemmel bir uyum içinde...Sanki şiir o bir damla gözyaşından kopmuş gelmiş.Geldiği yerde hüzün var belli...Şairi tebrik etmekten başka ne gelir ki elden.Kaleminiz daim ola...
HEP BİR ŞEY UNUTULUR polyanna aslında rolünde değildir mutluluğun ta içindedir oynamaz yaşar mutluluğun minikkleri ve ominiklerden bir dağ oluşturur. yüreğinizi üşümesin hayata hep kaldığı yerden HA GAYRET dilekleriyle devam ederiz, hepimiz....
doğruyu bulmanın işareti ne..? niye belirsizsin içimde şimdi... kalbim seni söylerken her dem... içime bıraktığın bu huzursuzluk hissi ne...?
bu defa gelemem yangınlara... ya adam gibi yan... yak beni de... ya da saman alevinde sade kendin oyalan....
hala seni savunan bir şeyler var.... öte yan... polyannam..................... .......................................... şiirle birlikte akmış insanın özüde sayfaya yaşamda hep bir şeyleri eksik kalan içimizde ukte olan yüreklere merhaba
bu defa gelemem yangınlara... ya adam gibi yan... yak beni de... ya da saman alevinde sade kendin oyalan....
Çok güzell dizeler... Mücadele anlatan... Yaşamın içinde olan...
İlham perisine ihtiyacım vardı bu gece... belki de pericik, o senin kelimelerinde... Atlar belki de benim kelimelerime Ve yazarım bir yazar eşliğinde...