Yedi düveli sen getirdin dize, Hediye ettin bu vatanı bize, Gömdük Atam seni biz kalbimize, .....Dokuzu beş gece saatler durdu, .....On kasımda Atam gözünü yumdu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" ON KASIM " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" ON KASIM " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atatürk'ün bize armağanı olan ülke ne hallere getirildi.Bu Millet ne zaman uyanıp sahip çıkacak emanete. Önümüzde bir fırsat var...Sandık. Bu son dönemeç olacak ülke ve millet için. Güzel bir şiir ile anmış,güzel gönlünüz... O ulu insan Türk'ün ATA'SINI. Kutlarım gönül sesinizi. Esenlik dilerim.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 12/12/2022 3:54:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler Saygıdeğer Üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir,kutlarım... Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ü vefatının 84.Yıldönümünde rahmet ve minnetle yad ediyorum... Selam ve saygılarımla...
“ Vefatının 84. Yıl Dönümünde, Türkiye Cumhuriyeti’nin Kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ ü ve bütün silah ve dava arkadaşlarını sevgi, saygı ve minnetle anıyorum. Ruhları şad, mekanları cennet olsun...”
Şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Yüreğinize emeğinize sağlık efendim, Tüm ulusumuza armağanı olan cumhuriyetimizin kurucusu, Gazi Mustafa Kemalı Ve Sillah Arkadaşlarını Rahmetle Anıyoruz, Mekanları Cennet Olsun.
vatanımızın kurtarıcısı, cumhuriyetimizin kurucusu ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk ve onun şahsında gazi ve de şehit düşen tüm silah arkadaşlarının ruhları şad olsun. Rabbim rahmetini esirgemesin ve mekanlarını cennet eylesin. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE... Anlamlı müstesna şiiri ve de seçkin kaleminizi tüm kalbimle kutluyorum...