(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık diyor ya ’ sevenlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık diyor ya ’ sevenlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susmak evet demektir biliyor musun. Ozaman O hep sende kalsın Sen hep Onda kal. Düşlerde yaşatmak için hiç haber almamak, hiç görmemek, konuşmamak, yazmamak gerekir. Belki yaşadığını bilmek yeterli gelebilir, Ozaman aynı atmosferde olmak, aynı mekanda olmakta anlamsızlaşır. O gitsin mi memleketine seni içinde yaşatarak, düşlere uyanmamak üzere uyumak için gitsin mi. Böylece sende kapını bir gün ansızın çalar diye korkmazsın. O seni asla üzmek istemez . Gitsin mi uzaklarından daha uzağa.
Düşlerde uzaktan Onu sevmek, sarmayı hissetmek, yetiyor mu yüreğine, hep böyle mi kalmak istiyorsun, gerçeğe uzak, düşlerde bir dakikada kavuşmak hissiyle, hiç gelmeden ama gitmeden, kendi halinde onsuzken onlu olmak, büyüyü bozmaz diye, böyle mi kalmak muradın "Düşlerde ıslanarak kanarak"
Hiç bilmediği koku, sıcaklık çekiyor onları,
Belki de, neyse
Neyin var senin seni üzgün hissediyor yüreğim