Erkekler naylon oldu, Babalık, erlik unutuldu, Kadınlar kariyerde yoruldu, Aile reisi bir iken iki oldu, Ailenin geleceği darbe vuruldu, İblise tapanların, istediği oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTEDİĞİ OLDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTEDİĞİ OLDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizim dinimizde kadın erkek ayrımı var Sayın bayan, Kadınların görevleri ayrı, erkeklerin görevi ayrıdır.. Ayrım takvada yok.... Sizde feministlik varsa... Önceden feminist olan sonra feministliğin yanlışlarını fark eden Sema MARAŞLI VE Hatice Dilek CENGİZ Hanım Kardeşlerinizi youTube da bir dinleyin gerçekler nasıl çarpıtılıyor İblise tapanlar tarafından.. Kadın düşmanları ne yazık ki Kadınları kendi çıkarlarına her alanda nasıl kullandıklarını öğrenin .... Gerçekleri öğrenmek cesaret, kararlılık ister... Kadınlarla erkekleri farklı görmemek sapık zihniyetlerin ürünüdür... Hiçe elma ile armut aynı şeydir aralarında fark yok denir mi...?
Bunu din diye sonradan dine sokanlara yazıklar olsun.
Ey insanlar hiç düşünmez misiniz derken Allah'ü Tealâ Kur'anı Kerimde.
Düşünmek unutuldu.
Biri bir şey atıyor ortaya, saf halk inanıyor.
Çok yazık..