(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
REZİL OLUN CAHİLLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
REZİL OLUN CAHİLLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuyorlar ulusaldan düttürü, Buna da diyorlar,ince öngörü, Karışmış aydınlar,karışık sürü, Basmışlardır rezalete mühürü, Kurban olmaz,rezilliktir cahiller...
Kimi önün açmış, kimin arkası, Kiminde çan,sopa,kiminde tası, Rezalet diz boyu,üryan markası, Vermiştir frikikten,doksanlık pası, Kurban olmaz,rezil olmuş cahiller...
Manavda sanırsın,orta yerde mal, Bağ bozum zamanı,üzüm,portakal, Karışmış alt taraf,başmış saç,sakal, Kabak,muz,cevizler,o ne biçim hal, Kurban olmaz, rezil olmuş cahiller...
Nurettin GÜLBEY Saat :14:10 20.11.2022 Yalova
Tebrikler Saygıdeğer Üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir,kutlarım...Selam ve saygılarımla...
Yüreğine gönlüne sağlık üstadım sizi yürekten kutluyorum ve en az sizin kadar o edep yoksunu rezillere karşı olduğumu buradan ilan ediyorum. Allah’ın lanetlediği bu reziller için yaşasın cehennem. Bu rezillere sadece tükürmek yetmez, toplumdan tecrit etmek gerekir…Selam ve saygılarımla.
Buna da diyorlar,ince öngörü,
Karışmış aydınlar,karışık sürü,
Basmışlardır rezalete mühürü,
Kurban olmaz,rezilliktir cahiller...
Kimi önün açmış, kimin arkası,
Kiminde çan,sopa,kiminde tası,
Rezalet diz boyu,üryan markası,
Vermiştir frikikten,doksanlık pası,
Kurban olmaz,rezil olmuş cahiller...
Manavda sanırsın,orta yerde mal,
Bağ bozum zamanı,üzüm,portakal,
Karışmış alt taraf,başmış saç,sakal,
Kabak,muz,cevizler,o ne biçim hal,
Kurban olmaz, rezil olmuş cahiller...
Nurettin GÜLBEY
Saat :14:10
20.11.2022
Yalova
Tebrikler Saygıdeğer Üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir,kutlarım...Selam ve saygılarımla...