Ekmek dedi Yerin yetmiş kat altında İn al dediler İndi Toprak kıyamadı Yaşadığı mezalime göz yumamadı Bir daha vermemecesine Bastı bağrına Uyu dedi huzurla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırk Birler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırk Birler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karartılmış hayatlarında Kaç gece kesiğidir bu karanlıklara terkedilişleri... Kaç döngüdür bu karaltılara sürgün edilişleri... Ve asla aydınlanmayacak duygularıyla Karanlıktan aydınlığa uzanan yolda Son bir nefes belki de ışıyacak olan onlar için Ama asla, asla göremeyecekleri... Daha ötesi yok bunun! Daha ötesi yok...
Şiirinize 13 Mayıs 2014 Soma maden ocağı patlaması sonucunda yazdığım bir şiirimle eşlik etmek istedim can şairem. Acılar ayni acı, düzen ayni değişmez düzen ve böyle oldukça daha çok patlamalar olacaktır ve daha nice canlar yanmaya devam edecektir...Okudukça içim yandı. Patlama sonucu canlarını yitiren tüm madencilerimize Allah'tan rahmetler diliyorum. Sizin de duyarlı yürek sesinizi gönülden kutluyorum ve şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
kim kızar ucu kime dokunursa dokunsun kesinlikle gereken sorgulama yapılmalı, sorumlular hesap vermeli bundan sonrası için gereken tedbirler ivedi alınmalı...
bu gün okuduğum en anlamlı dizeler... kayboldum derinliğinde ve anlatısında.. sayın yasminsiyah inci yorumuna da tüm kalbimle katılıyorum kesinlikle günde olmalı... kaleminle kelamınla eksik olma gönlümüzün şiir penceresinden şair kardeşim daim saygı ile
Ekmek dedi Yerin yetmiş katnaltında İn al dediler İndi Toprak kıyamadı Yaşadığı mezalime göz yumamadı Bir daha vermemecesine Bastı bağrına Uyu dedi huzurla Allah'tan rahmet diliyorum ölenlere. Ailelerine sabır diliyorum. Çok anlamlı bir şiir kaleminiz susmasın kutluyorum emeğinizi saygıyla.
Kaç gece kesiğidir bu karanlıklara terkedilişleri...
Kaç döngüdür bu karaltılara sürgün edilişleri...
Ve asla aydınlanmayacak duygularıyla
Karanlıktan aydınlığa uzanan yolda
Son bir nefes belki de ışıyacak olan onlar için
Ama asla, asla göremeyecekleri...
Daha ötesi yok bunun!
Daha ötesi yok...
Şiirinize 13 Mayıs 2014 Soma maden ocağı patlaması sonucunda yazdığım bir şiirimle eşlik etmek istedim can şairem. Acılar ayni acı, düzen ayni değişmez düzen ve böyle oldukça daha çok patlamalar olacaktır ve daha nice canlar yanmaya devam edecektir...Okudukça içim yandı.
Patlama sonucu canlarını yitiren tüm madencilerimize Allah'tan rahmetler diliyorum. Sizin de duyarlı yürek sesinizi gönülden kutluyorum ve şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...