(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN VE SUÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN VE SUÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ramazan’da suç oranları; Tepe taklak oluyor grafik... Tek suç üzüyor görenleri; İftara giden yolda trafik...
Keske 12 ay ramazan olsa diyesim geldi icimden hocam,garafikler bu kadar alt üst olmazdi hayat cizgisi ayni citada kalirdi,suc oranlari bir nebzede olsa yok denecek kadar azalirdi,aslinda kendini bilen bir müslüman icin senin her ayi ramazan kadar degerlidir,herseyin basi önce nefistir, iradedir ayni cizgide yürüyebilmektir,ramazanda ise trafik tam anlamiyla kesmekestir,gün boyu sahip oldugumuz nefsimizin irademizin iftar saati yollarda cileye dönüsmesine sebeb olmaktadir bir an önce iftara yetisebilmek ve evlerine ulasabilme telasi sabrin son noktasidir trafik,ne olursa olsun ramazani yasamak ayri bir güzelliktir, eyüp sultanda bir aksam oruc acmak icin neler vermezdim bir istanbullu olarak,birde biz avrupada yasayan türkler olarak nelerden yoksunuz,ezan sesinden bir ezan sesiyle oruc acmak icin neler feda etmezdim,güzel cennet ülkemizde doyasiya yasanan ramazanin kiymetini bilelim her yönüyle,hocam anlimli dörtlügünle bana neler yasattin,sagolasin yüregine ve kalemine saglik,her ayimizin razamazan tadinda gecmesi temennilerimle,sevgi ve saygilarimla..
berrin stammer tarafından 9/2/2008 10:44:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Haklısınız suç işleyecek mecal mi kalıyor millette .Açlık gibi insanı terbiye edecek bir araç ve kanun henüz bulunamadı. Olayları tek tek değil topluca analiz edersek, daha önce suç işlemiş, suç işlemeye meyilli olan insanlar daha çok adam öldürme olaylarına karışıyor. Hiç suça karışmamış, düzgün işi olan insanların bu tür cinayet olaylarına meyletmedikleri ortaya çıkıyor. Toplumda belli bir yer edinmiş insanlar, bu tür olaylardan kaçınıyor. Devletle ilişkiye geçiyorlar. Hukuku çalıştırmaya yöneliyorlar. Şahıs bir suçla karşı karşıya kaldığında, zabıtanın, savcının, hakimin yerine geçip olayı bizzat sonuçlandırmak yerine hukuku işletir,"
İstatistikler hakkında da bilgi veren yetkililer "2006 yılının 10 ayında şahsa karşı işlenen toplam 2 bin 179 suçtan bin 987'sinin faili yakalanmış, 145'inin faili firar ve 47'sinin de faili meçhuldür. Aynı dönem içerisinde mala karşı işlenen bin 237 suçun 591'inin faili yakalanmış, 64'ünün faili firar ve 582'sinin de faili meçhuldür"
İstatistiklerden de anlaşılacağı gibi gerçek anlamda düşen suç işleme oranı sevindirici .İslam dini insana hizmet eden bir din.Kıymetini bilip değerlendirmek insanın kendi yararına. selam ve saygılar.
N.HATUN tarafından 9/2/2008 8:49:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tepe taklak oluyor grafik...
Tek suç üzüyor görenleri;
İftara giden yolda trafik...
Keske 12 ay ramazan olsa diyesim geldi icimden hocam,garafikler bu kadar alt üst olmazdi hayat cizgisi ayni citada kalirdi,suc oranlari bir nebzede olsa yok denecek kadar azalirdi,aslinda kendini bilen bir müslüman icin senin her ayi ramazan kadar degerlidir,herseyin basi önce nefistir, iradedir ayni cizgide yürüyebilmektir,ramazanda ise trafik tam anlamiyla kesmekestir,gün boyu sahip oldugumuz nefsimizin
irademizin iftar saati yollarda cileye dönüsmesine sebeb olmaktadir bir an önce iftara yetisebilmek ve evlerine ulasabilme telasi sabrin son noktasidir trafik,ne olursa olsun ramazani yasamak ayri bir güzelliktir,
eyüp sultanda bir aksam oruc acmak icin neler vermezdim bir istanbullu olarak,birde biz avrupada yasayan türkler olarak nelerden yoksunuz,ezan sesinden bir ezan sesiyle oruc acmak icin neler feda etmezdim,güzel cennet ülkemizde doyasiya yasanan ramazanin kiymetini bilelim her yönüyle,hocam anlimli dörtlügünle bana neler yasattin,sagolasin yüregine ve kalemine saglik,her ayimizin razamazan tadinda gecmesi temennilerimle,sevgi ve saygilarimla..
berrin stammer tarafından 9/2/2008 10:44:32 PM zamanında düzenlenmiştir.