Bizim Çocuklar 🏆 Mustafa Sandal (ft. Irmak Arıcı & Eypio & Derya Uluğ)
Ampute Millî Takım! 🇹🇷 🏆 🇹🇷
2022 Ampute Dünya Kupası finalinde Angola’yı 4-1 mağlup ederek tarihinde ilk defa dünya şampiyonu olan ve bize haklı bir gurur yaşatan Ampute Futbol Millî Takımımıza ithâfen yazılmıştır.
AMPUTE MİLLÎ TAKIM! 🇹🇷 🏆 🇹🇷
Zirvedir her zaman hedef Altın kupa büyük şeref Alınca olduk müşerref Biz Ampute Millî Takım!
Fransa’yı, Liberya’yı Beş sıfırla Meksika’yı Son finalde Angola’yı Çiz Ampute Millî Takım!
Zafer ile geldi sonu Rövanş alıp yendin onu Yaşa Dünya Şampiyonu Siz Ampute Millî Takım!
Bir fırtına gibi estin Uzatmadan kısa kestin Sahada çınlayan sestin Ez Ampute Millî Takım!
Goller yağmur gibi geldi Rakip ağı vurup deldi Osman Kaptan iyi bildi Söz Ampute Millî Takım!
Türkiye’ydi ev sahibi Kupanın güçlü talibi Sırayla yendi rakibi İz Ampute Millî Takım!
Ödüllerden ödül seçin Rakipleri ezip geçin Hep şampiyon olmak için Gez Ampute Millî Takım!
Ay-Yıldızlar destan yazar Zor her zaman oyun bozar Değmesin hiç size nazar Göz Ampute Millî Takım!
İstanbul’u alan Fatih Budur çağı açan fetih Sen de kupa alıp tarih Yaz Ampute Millî Takım!
Türkmenoğlu gurur duyar Başarıyı onur sayar Yetmez ki yirmi dört ayar Az Ampute Millî Takım!
Türkmenoğlu (Şükrü Atay) 09 Ekim 2022
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER (Sonsuz teşekkürlerimle)
İnsanlık bu, yarışırız Stadlara doluşuruz Yenip bir de tanışırız As Ampüte Millî Takım deniz_tayanç
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ampute Millî Takım! 🇹🇷 🏆 🇹🇷 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ampute Millî Takım! 🇹🇷 🏆 🇹🇷 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Başarıları daim olsun Ampute Millî Takımımızı yürekten kutluyorum kaleminiz hep çağlasın değerli hocam muhteşem şiirinizi beğeniyle gıptayla okudum yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
güne ana şana şahitlik etmek... en güzel şahitliği kaleminiz ve duygu dolu yüreğinizle gönlümüze ikram ettiniz var olsun kaleminiz aracılığınızla kutluyorum o yiğitleri... ve de daim olsun başarıları Ampute milli takımımızın
Ampute Futbol Millî Takımımızı başarılarından dolayı kutluyorum. Şampiyonluk maçı ve tüm maçlarını izledim. En çok Özbekistan maçında zorlandılar. Antrönerinden,futbolcusuna Malzemecisinden ,emeği geçen herkese canu gönülden teşekkürler. Bize böyle bir gururu yaşattıkları için.
Şükrü Atay Üstadım her zaman ve her daim yazdığınız şiirlerle gönüllere dokundunuz.Hislerimize tercüman oldunuz. Sağ olun var olun.
Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Bu güzel yorumunuzu GÖNLÜMÜN EN MAVİSİNE BOYADIM. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Büyük heyecan ve sevinçle izledim maçı. Gurur duydum can kardeşlerimle. Azim ve yürekten arzunun üstesinden gelemeyeceği hiç bir şey yok. Aslanlar gibi mücadele ve sonucunda yürekleri kabartan bir başarı hikayesi... Kutluyorum bu kahramanları. Değerli şairim Şükrü bey,bu çok kıymetli başarıyı konu eden harika şiirinizi imrenle okudum. Sizi de candan kutlarım. Selam ve saygımla,esenlik dilerim.
Değerli şairim sayfanızda akıcı ve anlamlı kurgusuyla mükemmel bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kıymetli yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Tebrik ederim saygılarımla selamlarımı sunarım