Üç gün sonra benden uzakta doğum günlerini kutlayacak olan, yüreğimin gülen yüzleri, ikizlerim Emirhan Tunga ve Ayyüce Bengisu’ ya ithafen...
Yıl 2001 Beş Eylül Ay düştü yüreğime Ve Avuçlarıma iki gül İki fidan Gözleri ışıl ışıl Bakışları vatan Şu an gönlümden sızan Kulaklarına okuduğum İlk ezan.. İlk sesleniş, ilk hûşu Ayyüce Bengisu Ayyüce Bengisu Ayyüce Bengisu.. Ve Sevdan olsun Kutlu kavga Emirhan Tunga Emirhan Tunga Emirhan Tunga
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİN GÜLEN YÜZLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİN GÜLEN YÜZLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:(( yüreğimin gülen yüzü süperrr söyleyecek kelime bulamıyorum... ve o muhteşem şiirlerini okumaktan büyük zevk aldığımı bir kez daha dile getirmek istiyorummm...
Hikayesiyle etkilendiğim bir şiir...Çocuklarınızla mutluluklar efendim...Anne ve baba olmak bu dünyada olağanüstü duygular bunlar...Burnumun ucu sızladı şimdi...Tebrikler..
Bir annenin bebeklerini kucağına aldığında hissettiği en güzel duygulardır bunlar. Haytaımızın yolu çizilecektir artık onların hayata mnerhaba demesi. Çocuklarımızın geşecekleri hep aydınlık ve sevgi dolu olur umarım. Çünkü hepsi güzel bir gelecek hakediyorlar.
Bebekleriniz artık büyümüşler ve bir delikanlı,, genç kız olma yolunda bayağı yoıl almışlar. Onların ve tüm çocukların yanalklarından sevgi ile öpüyorum.
Teşekkür ediyorum bu güzel ve anlamlı dizleriniz için. Sevgiler yrüeğinize
Yıl 2001 Beş Eylül Ay düştü yüreğime Ve Avuçlarıma iki gül İki fidan Gözleri ışıl ışıl Bakışları vatan Şu an gönlümden sızan Kulaklarına okuduğum İlk ezan.. İlk sesleniş, ilk hûşu Ayyüce Bengisu Ayyüce Bengisu Ayyüce Bengisu.. Ve Sevdan olsun Kutlu kavga Emirhan Tunga Emirhan Tunga Emirhan Tunga ------------------------ ana yüreğinin ta derinlerinden bir gurur ve sevgi seliydi okuduğum doğum günlerinde yazılan. daha doğmadan benliğini saran ana yüreğiydi mezara kadar devam sden sevgiyi en ince zeresinde beslenen analar. nice sağlık ve mutluluklarla dolu doğum günleri diliyorum ikizlerinizi allah sizden ve sevdiklerinden ayırmasın...
çok güzeldi yürekten kutluyorum başarılı çalışmanızı.ayrıca ikizlerinizin doğum günü şimdiden kutlu olsun hayatları boyunca mutlu olmalarını diliyorum. sevgilerimle