Anlayıp bilenedir benim bütün yazdığım - Amerika ve Rusya; Boruyu iyi çalın ötüyorken borunuz Bu devran böyle dönmez belki bu son turunuz Gördüğünüz düşleri son kez hayra yorunuz Parmağa dar geliyor sihir dolu yüzükler Kurtarmıyor kurtarmaz yazdığınız tüzükler - Ermenistan, İran Çin; Hikayeden tayyare tezektendir yapınız Yukardan mı kesildi ulan sizin tapunuz Türk’e zulüm yaptınız kına yakın hepiniz Gücünüz garibana yetiyormuş tezikler Karaktersiz adiler eni boyu çizikler - Fransa İngiltere; Hak hukuk bilirdiniz !!! sizler makbul kuldunuz Milyonu milyarları acep nerden buldunuz Gözünüzde don yoktu şimdi zengin oldunuz Sizi gidi doyumsuz sizi gidi ezikler Sanıyorum sökmüyor dar geliyor ..ükler - SZ .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hikayeden Tayyare ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hikayeden Tayyare ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika yorumlarınız için sizi yürekten kutluyor, yazdıklarınıza yürekten katılıyorum. Burada dile getirdikleriniz benim de ortak görüşümdür. Bu vesile ile size en içten sevgilerimi sunuyorum. Sağlıklı, başarılı ve mutlu nice günlere...
Muhteşem!..Senaryoyu yazarlar kendileri oynarlar.Beş idi altı oldu.Topunun miadı doldu.Sömürgeler geç de olsa uyandı.Ne yazık ki tehlike kapılarına dayandı.Etme bulma dünyası..film hanyası-konyası..Uyanık olmak lazım ki çamur gelmesin bize..Kaleminiz daim olsun.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla..Saygıyla..
duyarlı ve agah gönülden dökülenler çok takdire şayan dizelerdi. saydıklarınız gavur ya da gavurlaşmış ülkeler...ama ne yazık ki biz beceriksizler elinde küçülürken onlar semirip gidiyorlar. sonunda elbette büyük balıklar küçükleri yutmaya kalkıyorlar. tek çare baştaki Türk düşmanlarını tarihin tozlu sayfalarına gömmek... tebrikler ve saygılar duyarlı asil yüreğinize...