şiir yazasım geldi bu güzel güne. kapımın sabah çalışıyla uyandım. elimi, yüzümü yıkamadan koşuverdim. koşarken, coşacağımı düşünmedim. düşman değildi gelenler öyle bir el verdiler ki günüm, güneş-i bile kıskandırdı.
şiir yazasım geldi bu güzel güne. Eylül-ün biri Ramazan-ın biri Sevgi-nin binbiri.
bu kadar büyük müydü? ben hiç farkına varmamıştım. herkese bir yer herkes özel.
teşekkürler şiir dostları bugün sizin için yazasım geldi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bu sitedeki tüm şiir dostlarına teşekkürler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu sitedeki tüm şiir dostlarına teşekkürler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir yazasım geldi bu güzel güne. kapımın sabah çalışıyla uyandım. elimi, yüzümü yıkamadan koşuverdim. koşarken, coşacağımı düşünmedim. düşman değildi gelenler öyle bir el verdiler ki günüm, güneş-i bile kıskandırdı.
şiir yazasım geldi bu güzel güne. Eylül-ün biri Ramazan-ın biri Sevgi-nin binbiri.
bu kadar büyük müydü? ben hiç farkına varmamıştım. herkese bir yer herkes özel.
teşekkürler şiir dostları bugün sizin için yazasım geldi. ----------------------- Biz de bu güzel kalemin sahibine teşekkür ediyoruz.
Hintli bir adam suda bata çıka ilerlemeye çalısan bir akrep görür.
Onu kurtarmaya karar verir ve parmağını uzatır ama akrep onu sokar. Hintli tekrar akrebi sudan kurtarmaya çalışır ama akrep onu tekrar sokar.
Yakınlardaki başka birisi ona, onu sürekli sokmaya çalışan akrebi kurtarmaya çalışmaktan vazgeçmesini söyler. Ama Hintli adam söyle der: "Sokmak akrebin doğasında vardır. Benim doğamda ise sevmek var. Neden sokmak akrebin doğasında var diye kendi doğamda olan sevmekten vazgeçeyim?"
Sevgi adına, dostluk adına, arkadaşlık adına teşekkürler.. Ozan
şiir dostuna şiir dostundan selâm olsun. şiiri okuruz yeter ki okunacak kelâm olsun. şiirini okudum şiir dostu çok güzeldi. tebriklerim sitemizde şairlere ilâm olsun.
" öyle bir el verdiler ki günüm, güneş-i bile kıskandırdı. "
Bu kadar içten satıları yazdıran umudun mavi tonu hiç kaybolmasın...
" bu kadar büyük müydü? ben hiç farkına varmamıştım. herkese bir yer herkes özel. "
Sizi hep özel hissettirmekle kalmayıp kalbinde ve satırlarında özel yerlere koyan insanlarla bir arada olup, kaleminizden Güneşin sıcaklığı hep sayfanıza damlaması dileğiyle...
Saygımlarımla, tebriklerimle...
buzmavisi tarafından 9/2/2008 12:20:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu güzel dost çağrısına icabet olmaz.Eli boş gelmedik,dostun güzel kalbine en nadide güller getirdik.Kabul buyurunuz lütfen.Selam ve hürmetler sunuyorum.
farkına varmadığınız güzelliği anlatabilmeniz ilginç..Tapmak mecazi anlamda olsa bile uzak geliyor bana herkes tapanın yaradan olacağını bir gün anlayacak.yaşamak için sevmekse güzel.neler başarırız tutarsız olsada .....diye bir yorumunuz var bir şairin şiirinde dikkatimi çekmişti.
ikincisi şiirde anlatılanların hepsi gerçek hislerim.bugün başıma gelen güzelliklerdi bana yazdıran bu dizeleri.neden taşlamanız oldu bana anlamadım ama. yinede saygılar.
böyle içten ,sıcak ve güzel bir şiirdem elbet benim payıma da bir kaç satır düşmüştür olmadıysa da üstüme alınıyorum:)) çok sevimli..şairi kadar. tebrikler...ve de tşk.ler.
şiir yazasım geldi bu güzel güne. Eylül-ün biri Ramazan-ın biri Sevgi-nin binbiri. =================== Hem Sonbahar Hazanın birinci günü.. Ramazanın birinci günü Sevginin birinci günü. ayrıca, Barış günü Tebrikler Sevim..
şiir yazasım geldi bu güzel güne. Eylül-ün biri Ramazan-ın biri Sevgi-nin binbiri.
bu kadar büyük müydü? ben hiç farkına varmamıştım. herkese bir yer herkes özel. .................................... tüm dostlar gibi sizinde yeriniz ayrı bu güzel tebessümle gülen şiiri kutlarım
ve okyanus olur bir gün o ırmaklar günü geldiğinde...
sevgiyle...