(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağrı dağına kar yağar , Güneş kendi ikrarına yanar . Benim aklıma istanbulda , Odun kömür ekmek gelir yüreğim yanar **************************************************** Yaşama dair serzenişler. Efendim, teşekkürler, tebrikler...
O kadar güzel ve o kadar net bir anlatım ki. Tek bir kelimede ülkemin içinde bulunduğu durumu anlatabilmek sanıurım şairlik bu demek.
Kış ayının soğuk ve işkenceler ile dolu günlerine yazdan hazırlanmaya başladık gücümüzü yettiğince ama sanırım hiç hazır olamayacağız. Yoksulluk ve hayat pahalılığı yine bükecek belimizi.
Ağrı dağına kar yağar , Güneş kendi ikrarına yanar . Benim aklıma istanbulda , Odun kömür ekmek gelir yüreğim yanar tebrikler kaleminiz daim olsun saygılarımla zaralıcan
Yaşam öyle zor, öyle yobaz Bir o kadar çirkin bir o kadar dayanılmaz İnsanlar kükremeye hazır her an tetikte Gözleri kan çanağına dönmüş, Yürekler ağlamaklı Bedenler yorgun, kuvvetsiz, sefillikte..! Bir gelir bu yana bir gider o yana ÇARESİZCE..!
yüreğine sağlık CAN ABİM...HARİKASIN.............sevgilerimle.................
Ağrı dağına kar yağar , Güneş kendi ikrarına yanar . Benim aklıma istanbulda , Odun kömür ekmek gelir yüreğim yanar
Kış yaklaştı, ülkemin % 70 i açlık sınırında yaşıyor bu ne demek % 70 in kabusu kış geliyor, odun yok, kömür yok inan düşündükçe kahroluyorum...Yüreğine sağlık dostum yine duyarlı bir şiirini okudum...
yıldızlar istanbu'un elektriği ay ısıtacak odun kömür yerine güneş doğalgaz, yarım ekmek arası çeyrek ekmek onuda bulursak, faturalara yazılamayacak kazıklar hepimize hayırlı kışlar...
yüreğin dert görmesin şair...şiirle kalın...saygı ve sevgilerimle...
sülom ağrı dağından kar kalkmaz , istanbuldanda odun kömür , heleki doğalgaza bu kadar zamdan sonra yandı zaten millet , aklına sağlık ömrüne bereket ...var ol torunum
Ağrı dağına kar yağar , Güneş kendi ikrarına yanar . Benim aklıma istanbulda , Odun kömür ekmek gelir yüreğim yanar ****************** KISA ŞİİR ÖZ ANLAM ** AĞRIDA DAĞA KAR DÜŞSE BENİM YÜREĞİM DONAR ** BİR LOKMA EKMEK UĞRUNA ÇEKİLEN ACILARA.. GÖNLÜM KANAR. BU ANLAMLI ŞİİRİNİZİN BENDE DÜŞÜNDÜRDÜKLERİYDİ.. KUTLUYORUM DUYGU YÜKLÜ YÜREĞİNİZİ SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Ağrı dağına kar yağar , Güneş kendi ikrarına yanar . Benim aklıma istanbulda , Odun kömür ekmek gelir yüreğim yanar ---------------------------------------- Ne demeli? Dört dize ama sokağı anlatabilmiş....Saygılar dost...
Ağrı dağına kar yağar , Güneş kendi ikrarına yanar . Benim aklıma istanbulda , Odun kömür ekmek gelir yüreğim yanar *-********* daha şimdiden aklıma kış düşer çaresi yaşamak inadına varım demek için yaz boyu kışa odun kömür biriktirmek hasret biriktirmek gibi bir şey dağlar üşümeye devam eder... sevgilerimle dostum..