(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAR AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAR AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözüün doğrusuna ne denir fakat assalrda darağacında bedeninizi öldüremezler asla içinizdeki sizi ve çocuğu.Ölseniz savursalr küllerinizi dört bir yana öldüremezler ne sizi ne de içinizdeki çocuğu çünkü yeniden doğarsınız o dağılmış küllerinizden hem de yeni baştan küçük bir çocuk olarak,kaleminize,gönlünüze sağılk....
Hergün binlerce çocuk ölürken savaştan ve açlıktan beni assanız ne çıkar bir çocuk yeşerirmi dar ağacından ============================== Dar ağacında baykuşlar öter Bir ömür asılı ip uçunca biter Asılmak öldürmek yok etmek değildir, Haklıysa onun adı tüm Dünya ya yeter. Tebriklerr Değerli Şair Dostumn.. Yüreğine sağlık.
Açık ve net bi kadar da uzun ki,toplantı yapmalı ve açmalı içindeki derin olayları....Çağımız uzay çağı güya ama,yapılanların haddi hesabı yok aslında.Güzel bir şiir etkileyici hatta.... Tebrikliyorum
Kısa ve öz olmuş ama içeriği çok fazla yani yazıldığı kadar kısa deil derin manalar taşıyor yazan ve düşünen yüreğinize sağlık tebrikederim duygu yüklüydü gönül dostuna selamlar.........
Hergün binlerce çocuk ölürken savaştan ve açlıktan beni assanız ne çıkar bir çocuk yeşerirmi dar ağacından ********************************************** Ne mümkün efendim. Bine bir veren bile olamazsınız asılsanız. Kaldı ki binlerce ölen çocuk var. İyi bir dokundurma ve yürekleri sızlatma ... Hissettiklerimiz, iliklerimizde efendim... Tebriklerim ve saygıyla...
Hergün binlerce çocuk ölürken savaştan ve açlıktan beni assanız ne çıkar bir çocuk yeşerirmi dar ağacından
... bir dost demiştiki "bugün bir çocuğun hayatının kurtulacağını söyleseler, neyim varsa herşeyi feda edebilirim, yeterki çocuklar ölmesin" şu dört satırda neler neler anlatmışsın şair. şapka çıkartıyorum..
iyiki sayfama geldiniz ve ben bu şiiri görme fırsatı buldum
dört satır olduğuna bakmayın roman gibi ansiklopedi gibi şiir
saatlerce yazsan bitmeyecek ve anlatılamaycak bir konuyu kısa ve net cümlelerle ifade etmek tabiki tecrübe ve ustalık işidir.. duyarlılıktır sevgidir duygudur
Hergün binlerce çocuk ölürken savaştan ve açlıktan beni assanız ne çıkar bir çocuk yeşerirmi dar ağacından
*********** yüreğim sızım ,sızım, sızladı şimdi... gerçek ama acı bi durum şair..her gün binlerce çocuk ölüyor ve kimsenin umrunda değil..bu duyarsızlık niye... çok güzel bir konuya değinmişsiniz...az ve özdü,kutlarım yüreğinizi..
ümmü aşcı tarafından 8/28/2008 8:46:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hergün binlerce çocuk ölürken savaştan ve açlıktan beni assanız ne çıkar bir çocuk yeşerirmi dar ağacından
Her zaman ki güzel dörtlüklerinden işte anlamlı bir dörtlük daha benim can dostum dediğim harika yüreğin seslenişleriydi bu, bu nahif nemli seslenişleri nerde görsem tanırım adın yazmasa da olur, yüreğinse zaten adı adresi yok sadece hisseder hep sevgimdesin saygımla can dost tebrikler...
kardelenim tarafından 8/28/2008 8:16:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
ya CAN ABİM sen birtanesin ya:))))...sen bu kadar güzel yazmak zorunda mısın..?... yok yani olamaz böyle birşey...kalemini tam yerinde ve güzel konuşturuyorsun...tek kelimeyle M U H T E Ş E M D İ ...günümün şiiri...bayıldım...kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...emeğine yüreğine sağlık Abim...
Yaralım tarafından 8/28/2008 7:35:21 PM zamanında düzenlenmiştir.