(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SECDE -3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SECDE -3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin ecmain. Allah geceleri de gündüzleri de yüreklerimizi üşütmesin Gül Hatun. Asil duygu ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Allah'a emanet olunuz
Maşallah hocam Bursa'yı bir Bursa'lı gibi anlatmışsınız ama ne yazık ki Hüsnügüzel artık kapandı, sanırım Sönmez holdink almış otel olacak diyorlar ben de uzun zamandır gitmedim şu anki durumu nedir bilmiyorum. Benim de yıllarım İzmir'de geçti döndüğümde çok şeyler değişmiş giderken şehirdi döndüğümde büyükşehir olarak buldum sizin saydığınız semtlerde doğdum büyüdüm onun dışındakileri ben bile yeni yeni öğrenmeye başladım. Kısmet haklısınız o yıllarda beni de İzmir'e savurmuştu ama kürkçü dükkanının dönüp dolaşıp geldi yer yine kürkçü dükkanıymış benim de öyle oldu yıllar sonra dönüp dolaşıp yine memleketim Bursa'mda buldum kendimi... İyi geceler size. Saygılar...
Şimdi Bursa'da olsam. Çekige'de Hüdavendigar Camiinde öğle namazı kılıp Hüsn-ü Güzel'de iki bardak çay içip Altıparmak'tan salına salına yürüyüp İkindiye Ulu Cami'ye ezandan önce varıp diz çöksem ,bu emsalsiz mübarek mabedin duvar ve tavanlarında göz göz gezinip o uhrevi havayı ruhuma çeksem,ezanla irkilip huşû ile ikindiyi ifa etsem,sonra o manevi doygunlukla dudaklarımda tatlı bir tebessümle heykeli geçip Setbaşı'nda canım Bursa manzaralı iki bardak Bursa kokulu çayımı yudumlasam,Yeşil Türbe'yi selamlayıp geçsem Yeşil Camiye, akşam namazını eda edip İskenderoğlu'nda o lezzeti tadıp nazire etsem o eski günlere ve Nazire Hanım'a...
Naziremiz de harika naziresi de harika. Maşallah. Allah seni nazarlardan esirgesin Nazire Hanım. Saygı ve sevgilerimle selamlıyorum Allah'a emanet olunuz. Bendeniz de 1980 Bursa Ertuğrul Gazi Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Üç yılım geçti canım Bursa da. Bursa aşığıyım ama kadere bak ki İzmir'e savurdu beni... Malesef yapacak bir şey yok. Kısmet işte...
Kutladım yürekten, yalansız ve riyasız
Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın