gittin, kar yağıyor düşlerime, yüzümde nefesin derin bir vadide uğulda/yan bir nehir gül donuyor, bülbül yanıyor içinde aynı kafesin...
gittin, sen kuşluk vaktindesin, ben ikindisinde ömrün dumanaltı bir ısı dalgası mı nebuloz bir bulut kümesi mi (?) ay mıyım, yıldız mıyım; ne olduğum, ne olacağım belirsiz...
-II-
gittin, gıyabında ilk celse, vakitgece yarısı melekler zabıt katibi kör şeytan savunman iddia makamında acı, rüzgar tanık azrail muhakemeye başkan yüreğim sevmekten sanık, gözden geçti münderecat inc(e)/lendi gönül baştan..
gittin, filizkıran bir dal kesmiş; soruldu iddia makamından, -rüzgâr dinlensin! -hızlı estim, bir dal kestim yüreğime girdi tanrı şahidimdir ki; o’ndan estim...
gittin, ölmeye değer esişin vardı ’sükut ikrardan sayılır’ eğdim başımı, hâlâ yağmurlara karışır durduramam gözyaşımı, makarası elimde düşlerin çekti ipini cellat koptum hayatın filminden uçtum gökte yedi kat...
gittin; uçtum yunus gibi gökyüzüne önümde cam, saydam bir akvaryumun içinde dünya her nesne güzel seni yaşamak daha da güzeldi, indim yeryüzüne gerisin geri...
gittin , oysa hep bana geldin sanma ki eylül, yine hazan karşımda hep aynı gül, dikenin göğsümde azan hiç kimse yapmaz gülün yaptığı eziyeti el sürmeden ağlatmaktır gerçek aşkın meziyeti..
gittin, sevmeye hükümlü her âşık o günden beri, akşam olur gözlerime güllü mendil bağlanır, sevdalanırım bülbül gibi gecelerde; özüm ateş ile dağlanır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUŞLUK İLE İKİNDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUŞLUK İLE İKİNDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kuşluk ile ikindi arasındaki zaman diliminde durur seviçlerim ve çığlıklarımın sesini duyan olmaz kaç kuşluk kaç ikindi saygık zaman bir andır diyenler o anın kaç salise ettiğini,o rakamlar silsilesinin saya saya bitmediğini bir bilseler... bir eylü hüznünde her yanımız hazanken şimdi oturup kuşluk ile ikindi arasına hangi hazanlarımızı yad edelim...
haz alarak okuduğum çok güzide bir şiirdi hem tebriklerrimi hemde bolsa selam ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza...
Gittin, gıyâbında ilk celse, vakit gece yarısı melekler zabıt kâtibi kör şeytan savunman iddia makamında acı rüzgâr tanık azrail muhâkemeye başkan yüreğim sevmekten sanık gözden geçti münderecat inc(e)/lendi gönül baştan..
Gittin, filizkıran bir dal kesmiş; soruldu iddia makamından, -Rüzgâr dinlensin! -Hızlı estim, bir dal kestim yüreğime girdi Tanrı şahidimdir ki; O’ndan estim...
Gittin, ölmeye değer esişin vardı ’ Sükût ikrârdan sayılır ’ eğdim başımı, hâlâ yağmurlara karışır durduramam gözyaşımı, makarası elimde düşlerin çekti ipini cellat koptum hayatın filminden uçtum gökte yedi kat...
Ne söylenebilirki böylesine güzel eşsiz bir eser karşısında.Hakettiğini almış fazlasıyla. Gidenlerin ardında bıraktığı kırgınlıklar,pişmanlıklar,yürek yangınları... ne varsa hayat bulmuş şiirinizde . Özlemin ve sevdanın güncesinin gitme üzerine yazılması ve dizelerde yaşatılması çok güzeldi. Beğeniyle okudum. Yüreğiniz dert görmesin. Selam ve saygılarımla.
Hayata bakış açınızı çok beğeniyorum dost...bu şiirde öylesineydi, imzanızda olmasa tanırdım... tebrikler... saygı,sevgi,selam gönderiyorum...Eylülce yaşayın...
Gittin , oysa hep bana geldin sanma ki Eylül, yine hazan karşımda hep aynı gül, dikenin göğsümde azan hiç kimse yapmaz gülün yaptığı eziyeti el sürmeden ağlatmaktır gerçek aşkın meziyeti..
Gittin, sevmeye hükümlü her âşık o günden beri akşam olur gözlerine güllü mendil bağlanır sevdalanır bülbül gibi gecelerde özüm ateş ile dağlanır... .............................................. insanız hepimiz bazen okudugumuz şiirlerde bıraktıgı etkiyi dile getiremiyoruz bir suskudur kalıyor bu da öyle oldu ne söylenir usta kaleme yaşamı yüreginin çatalına asan şaire ve şiire dair muhabbetle hocam başarılar
İçli bir şiir.. Ne varsa gidenin ardından söylenecek, hepsi anlatılmış şiirde.. Ve bilhassa şiirin ilk bölümü doyumsuz.. Ayrılığa yenilen her insanın dilinden düşecek iafedeler özgün bir biçimde sile gelmiş..
Gittin, sevmeye hükümlü her âşık o günden beri akşam olur gözlerine güllü mendil bağlanır sevdalanır bülbül gibi gecelerde özüm ateş ile dağlanır...
Sayfaya cevher saçılmış bu ne güzel ne nadide bir eserdi... Bugün okuduğum bütün şiirler yüreğimi fethetti... Çok güzeldi ben gönlümün şiiri ilan ettim Selam ve Saygılarımla
yaralı kardelen tarafından 8/31/2008 9:55:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkürler. Çok etkileyici bir şiir, imgeleme ve şiir eleştirel olarak ise; imge/duygu özürlü biri olarak, kendimi yetkin bulmadığımdan ve şiiri henüz öğrenen biri had bilmesiyle, ukalalık etmemeliyim. Bence duygusal olarak çok güzel bir şiir.
Emeğinize sağlık.
Göktürkmen tarafından 8/31/2008 2:58:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gittin, umarsız kaldım kapılarda avlusuna gülün, ağlamadan açılmıyor gökyüzü yüreğim tutuklu, seni sevmekten sanık... ******************** birbirini tamamlayan iki bölümlü şiiriniz MUHTEŞEMDİ. GİTTİN DERKEN DE BU GİTMELER GİTMEK DEĞİL DİYORDU ŞİİR .ASLINDA BEN HEP AYNI NEHRİN KIYISINDA GÜNAHLARIMLA YÜZLEŞMEKTEYİM YÜREĞİM SANIK . CAM BİR AKVARYUM DÜNYA SADECE SEYRETMEKTEYİM. VE EL SÜRMEDEN AĞLATMAK DEĞİLMİ GERÇEK AŞKIN MEZİYETİ SEN KUŞLUK BEN İKİNDİN ZAMANIYIM DEYİP AŞTA ÇİLEYİ ZAMANLARA AYIRMAK OLMAZ HER İNSAN ZAMANINCA YANAR ONUNDA MEZİYETİ BU DİYE DÜŞÜNDÜRDÜNÜZ . KUTLUYORUM SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Gittin, kar yağıyor düşlerime, yüzümde nefesin derin bir vadide uğulda/yan bir nehir gül donuyor, bülbül yanıyor içinde aynı kafesin...
Gittin, sen kuşluk vaktindesin, ben ikindisinde ömrün dumanaltıyım, ısı dalgası mı nebuloz bir bulut kümesi mi(?) ay mıyım yıldız mıyım ne olduğum, ne olacağım belirsiz...
Gittin , oysa hep bana geldin sanma ki Eylül, yine hazan karşımda hep aynı gül, dikenin göğsümde azan hiç kimse yapmaz gülün yaptığı eziyeti el sürmeden ağlatmaktır gerçek aşkın meziyeti..
Gittin, sevmeye hükümlü her âşık o günden beri akşam olur gözlerine güllü mendil bağlanır sevdalanır bülbül gibi gecelerde özüm ateş ile dağlanır... ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR BÜTÜNÜYLE FAKAT BEN BURAYI ÇOK SEVDİM USTA ŞAİRE YAKIŞAN İFADELER KUTLUYORUM
Gurbet Melegi tarafından 8/31/2008 11:26:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gittin,
kar yağıyor düşlerime, yüzümde nefesin
derin bir vadide uğulda/yan bir nehir
gül donuyor,
bülbül yanıyor içinde aynı kafesin...
saygıdeğer hocam süper dizeler .... ..kutlarım duyarlı yüreğinizi gönül güzelliklerinizi...seçkiyi de...
sevgi saygı selamlarımla...