HAKİKİ DOST,GERÇEK DOST ,SENİ HİÇ BIRAKMAYANDIR,SAĞLIKTA,HASTALIKTA..--1118.Şiirin hikayesini görmek için tıklayın ÇOK KIYMETLİ DOSTUM, ZEKİ ÇABA BEYE KATKILARINDAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM...
ARKADAŞ İLE DOST ARASINDAKİ FARK .. Arkadaş evinize geldiğinde misafir gibi davranır... Dost geldiğinde buzdolabını açıp istediğini alır... ARKADAŞ ZAAFLARINIZI ÖĞRENİR VE ONLARI KULLANIR..... Dost zevklerinizi öğrenir ve onlara hitap eder... Arkadaş senin ağladığını görmez... Dostunun omuzu ise senin gözyaşlarınla ıslanır... Arkadaş davetine katılınca bir paket hediye ile gelir... Dost sana yardım etmek için erken gelir; toparlanman için geç gider... Arkadaş, onu o yattıktan sonra ararsan rahatsız olur... Dost neden bu kadar geciktiğini sorar, derdini anlatmak için... Arkadaş bir kavgadan sonra her şeyin bittiğini düşünür... Dost ise tekrar arar.... Arkadaş senin daima onun arkanda olmanı ister... Dost ise her zaman senin arkandadır ... Arkadaş zayıflıklarınızı bilirse başınıza kakar... Dost zayıflıklarınızı bilirse örtmeye çalışır ... Arkadaş sıkıntınız olmadığında yanınızdadır... Dost sıkıntınız olduğunda size koşar...mekanın cennet olsun Vehbi KAYMAZ ZEKİ CABA. Mekanın cennet olsun Vehbi Kaymaz. Abdulkerim kaya..
1
Hakiki ve gerçek dostlar ilaç gibidir Darlık ve zor günlerinde yanındadır Daveti beklemezler,hemen gelirler Dostun sözleri ruha,en güzel ilaçtır Dima da ,mutluluk ,sevinç verirler sevgileri sağlam,Allah için severler kalbin sevdiği dostun gitmesi de,ölüm gibidir yaşayan bir ölü gibi bırakıp giden utanmalıdır. 2 Sözüne,sobetine asla doyum olmaz Sıkıntılı zamanında yalnız bırakmaz Derdini kendiinden hiç ayrı görmez Gıbetçi,iftiracılara kesinlikle inanmaz Dostunu dost bilir,düşmanınısevmez, Seni daim savunmadan hiç duramaz. kalbin sevdiği dostun gitmesi de,ölüm gibidir yaşayan bir ölü gibi bırakıp giden utanmalıdır. ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.11.08.2022.ANKARA. |