(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILDIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILDIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaklaşık iki yıldır efkarlanınca gök yüzündeki en parlak yıldıza bakar onunla konuşurdum..kapalı havalarda özlerdim onu..geçenlerde öğrendimki o bir haberleşme uydusuymuş..çok bozuldum..
yıldızlar hep yıldız kalsın,yıldız gibi kalsın gerekirse yıldız gibi kaysın
bir yıldız kayıyordu uzattım elimi yakaladım ellerim eridi sıcaklığında buz tutmuştu yıldızın yokluğunda güzel dilerdi kutlarım şiiri ve şairi saygımla.
Yıldızları kayıp gitmeye mahkum eden bu denli bir güç olmalı ki. yıldızlar kadar büyük ve bir o kadar da uzaktan gelen bu duyguyu bulamadık aslında. Yıllar yılı beklenmesine rağmen, hiç geldiği görülmedi. Sadece uzaklardan, taaa uzaklardan özlemleri gönderiyor, bununla idare edin diyerek. O özlemleri kayıp etme korkusu ile sıkı sıkıya sarılıyoruz. Gözlerden akan yaşlara bakmaksızın. Kutlarım güzel, duygulu ve hüzünlü şiirinizi. Saygılarımla.
Eyy sevgili seni düşlüyorum seni Sensiz yüreğim seni yaşıyorum Yoklugun içimde bir alev Seni düşünüyor sana yanıyorum
Kutlarım yüreğien sağlık çok çokkk güzeldi kısa ve özden bir seslenişti bende kendi şirimden bir dörtlükle katıldım izninle kalemin daim yürekteki özlenenin gelemsi dileklerimle mutlu kal
hiç bir yıldız kaysın istemem
istemem boynu bükük kalsın sevdalar
yüregine saglık