Dört duvar... Neden hiç konuşmazsınız benimle Tanıkken hıçkırığıma Neden duydum, demez de Suskunluğa gömersiniz dilinizi? Bir küçücük pencere var Gün ışığını odama misafir eden. Neden bilmem Güvercinler neden Bu boşluğa bırakırlar yumurtalarını? Uçmaya çalışıyor yavru kuşlar, Kanat çırpışlarında umut var... Keşke benim umutlarımı da Alsalar kanatlarına, Belki zamansız uçarlar o vakit... Şimdi oturdum da şu tabureye Ya da uzanıp şu ranzaya Dikip gözlerimi tavana Düşünüyorum... Dışarda hayat nasıl ki acep, Ne yapar ki sevdiklerim... Dışarda olsaydı bu garip bedenim Ne yapar, Kimin yanına giderdi ki... Yok azizim, yok Kuş olmak varmış dünyada Kuş olup da uçsam Varsam anacığım yanına Mis gibi bir çay demlese, Bir de ekmek kızartsa.... Kokusu geldi burnuma buram buram. Ordan çıksam Babamın kabrine gitsem Sorsam ona Hangimizin hücresi daha rahat, Daha huzurlu... Güler bana babam, Kalmışsa dudakları... Güler de Hesabını verebildiğin her yer Huzur yatağıdır, der. Öyle de Ben bu mapus damına Bir başıma Neden girdim ki... Bilmiyorum. Hesap mı... Bilmem ki nasıl verilir? Ayaklarımı uzatıyorum, Ranza büyük geliyor... Camdan bakıyorum, Zifiri karanlık, Tek bir yıldız yok. Gardiyanlar sohbet ediyor, Kaşık sesi geliyor bardaktan... Ah be anacığım! Şimdi koğuştakiler özler mi beni. Yok be , Kim özler ki beni, Kim... Günlerdir ne arayan var ne soran, Unuttular gardiyanlar beni burda. Şu uçmaya çalışan kuşa desem, Çıkınca bu dehizden Uçar da konar mısın Fırat’ın kıyısına Ondan bir yudum su içer de Selamımı iletir misin Sorana, sormayana, Cümle insanlık alemine Ve Ona Göremediğim al bayrağıma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SELAMIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SELAMIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duvarlardan yankılanıp da dalga dalga yayılan bir çığlıktır kulaklarımızı delen.Hangi çığlık yüreklerde hissedilmez ki hocam.Bu dünyada Fırat'ın suyu öte dünyada da (Rabbim gecinden versin) Kevser'in suyundan kansın yüreğiniz. Yüreğinizdeki Beyazınız ala boyanmaya.Ak pak kala ve kanamaya yürekler.Saygılarımla.
Günlerdir ne arayan var ne soran, Unuttular gardiyanlar beni burda. Şu uçmaya çalışan kuşa desem, Çıkınca bu dehizden Uçar da konar mısın Fırat’ın kıyısına Ondan bir yudum su içer de Selamımı iletir misin Sorana, sormayana, Cümle insanlık alemine Ve Ona Göremediğim al bayrağıma.
BİR GÜN BU DUVARLAR ÇİÇEK AÇACAK...GÜZEL DİZELERDİ.RABATLI
Günlerdir ne arayan var ne soran, Unuttular gardiyanlar beni burda. Şu uçmaya çalışan kuşa desem, Çıkınca bu dehizden Uçar da konar mısın Fırat’ın kıyısına Ondan bir yudum su içer de Selamımı iletir mi ki Sorana, sormayana, Cümle insanlık alemine