Daha çok gençsin yazamazsın dediler Çok iyi gözlem yaparım dedim.. Orta yaştasın senden geçmiş dediler.. İçim yangın yeri dedim....!!! Çok yaşlısın bırak bu işleri derler belki kimbilir Ozamanda yaşlı ellerimi gösterip tebessüm ederim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elalem ne der sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elalem ne der sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en azından güzel şeylerin peşinden gitmek, en anlamlısıdır. Ressam veya resim öğretmeni olacak çocukların aklını çelmeye çalışanlar çok olurdu. Lakin hiç kimse ressam ve edebiyat kültürünün eline su dökemez, bunu anlamalı, buna sıcak bakmayanlar önce. Bazen bazılarına sorarım; şiiri sever misin? diye... sevmezler miş. Düşündürüyor: peki o şarkıları, o saygı duydukları sanatçıları, nasıl dinliyorlar..? :))
anlam dolu ve müstesna bir şiirdi. Yazan ve okutan güzel şiirinizi kutlar, tebrikler ederim.
saygı ve selamlar
BHDR tarafından 7/9/2022 3:15:19 PM zamanında düzenlenmiştir.