-aç gözlerini, haydi aç tüketme varlıkta yüreğini.... ver gönlünde olanı, ışığını bekleyene...-
gözde yaş kalmamış, oğlum diye dövünen şu anada, sar onu aşk ile... köz düşmüş içine de, dimdik durur o baba. sar onu aşk ile. bir lokma ekmeği yok aşında, şu berideki bacının, tut elinden aşk ile. eli böğründe kıvranır, şifasız derdiyle o hasta, ver sevgini aşk ile. doğuştan anasız bak şu yavru, bilmez ki sevgi ne, ısıt onu aşk ile. yangınlar sarmış dört yanı, evim der ağlar şu can, uzat elini aşk ile. gidecek yeri yok, duvara sığınmış şu gazi, öp elini aşk ile. yavrusu gurbet aşında, uzanan eli boş onun var evine aşk ile. kimsin der yavruyu tanımaz, bayramlarda evi ıssız, git yanına aşk ile. sevgisizlikle ömrü geçmiş, sevda ne, bilmez ki şu garip, ver gönlünü aşk ile.
yerde gökte hiçbir yerde, sen gibi ağlayan kalmasın, gönül gözüyle sev onu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ile şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ile şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek imzanıza sağlık...
Erdemle kalın...