(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR İNSANI DEĞERLENDİRiRKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR İNSANI DEĞERLENDİRiRKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef, üzgünüm. Yazarken, çizerken kalp güzelliğinden karekterden dem vuranlar aslında gerçeği yansıtmıyorlar. Görsellik, güzellik ön planda ve tercihlerinde. Kişinin insanlığına, dostluğuna, vefasına önem değer veren yok. (Allah aşkına bakmaya gelince vallahi burda insan yanılabiliyor Allah aşkı olanlar her türlü ibadeti yerine getirenlerde bile insanlık vasıflarında yetersizlik var. Allaha inanıyor, fakat dedikodu yapıyor mu yapıyor, kötü davranışlarında dizginleme yapmıyor. Herhalde ibadetleri tam diye kendilerini Allah katında günahsız görüyor hesap vermiyecekler sanıyorlar.
hülya hicran tarafından 7/7/2022 2:12:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kıssadan derin anlamı çeren özlü dizelerdi. Gerisinin bir teferruat olduğu nasıl da ortada aslında. İnsanı tanıma sanatının mihekleri olmuş dizeler. Yürekten kutluyorum usta kalemi. Saygı ve selamlarımla.
Çok güzeldi,,çok doğru, sevgi ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kutladım yazadıran yüreğini ve bu güzel eserini Her zaman ki tat ve deminde vede güzelliğinde Nice güzel şiirlere hep beraber yelken açmak dileğiyle Şiirle kal, sevgiyle kal, sağlıkla ve hoşça kal
Ne güzel ifade etmişsiniz şimdi hepsi boş sadece cebe bakanlar var...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadım güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim...
Bir insanı değerlendirirken Gözüne kaşına Aşına yaşına Bakma Davranışına Arkadaşına Anlayışına bak Birde Allah aşkına Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
hülya hicran tarafından 7/7/2022 2:12:38 PM zamanında düzenlenmiştir.