Kader hiç güldürmedi bir gün olsun yüzümü Derdimi bir başıma kendim dinleyip durdum Hiç kimse fark etmedi yaşla dolu gözümü Bir musalla misali taşta inleyip durdum... ________ Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNLEDİM 😥 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNLEDİM 😥 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir insanın kalitesini çözmek için bir kaç merak ettiğim sorunun neticesine bakarım. Kişinin dinlediği müzik bunlardan biridir. Sizin seviyeniz, şiirlerinizdeki üslup ve kelimelerin seçimindeki kaliteden tutun da, paylaştığınız müziklerdeki ahenkten dahi anlaşılıyor ve bu bir insanın başını döndürecek yükseklikte bir derecededir. Şiiriniz o kadar güzel duygularla kaleme alınmış ki, değerli bir bestekarın eline geçmiş olsaydı inanın bu eseri rahmetli Zeki Müren gibi büyük sanatçılar icra ederlerdi. Müthişsiniz sayın üstadım. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Saygıdeğer üstâdım, Muhteşem güzellikteki yorumunuz için sonsuz teşekkürler. Değer veren yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Aslında bu dörtlükten oluşan şiirleri aruz vezniyle yazmak gerektiğini düşünen arkadaşlar var, ben de çok kullanılmadığını bildiğim için öğrenmeyi düşünmedim. Zaten şarkıdaki gibi bestelenen dörtlükler de sanırım aruzla yazılmıştır. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Ellerinize yüreğinize sağlık saygı değer hocam güzel bir şiir kutlarım tebrikler kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun iyi geceler diler saygılar sunarım...
Çok güzeldi, sevda ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Saygıdeğer üstâdım, Mecit Aktürk üstâdım gibi şiirde marka ve kalite olmak kolay değil, kimbilir kaç fırın ekmek gerekir :) Cesaret veren yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Aruzu hiç denemedim bilseydim yazmak isterdim. Ama şunu fark ettim özellikle sizin şiirlerinizin her dörtlüğü tek başına şiir olabilecek kalitede. Özellikle tek dörtlükten oluşan TSM besteleri hoşuma gidiyor ama onlar da dediğiniz gibi çoğu aruzla yazılmış olduğunu sanıyorum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve dua ile. Hayırlı Cumalar diliyorum. Allah'a emanet olun.
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
"Kader hiç güldürmedi bir gün olsun yüzümü Derdimi bir başıma kendim dinleyip durdum Hiç kimse fark etmedi yaşla dolu gözümü Bir musalla misali taşta inleyip durdum..."
Şükrü Hocam ne yaptınız .Hüzünlere gark ettiniz. Koca bir ömrü anlam ve manasına uygun en veciz şekilde ifadesiydi şiir.
Müzik eşliğinde aldı götürdü zaten. Mest olduk.
Bazen insanın tefekküre ihtiyaç duyuyor. Tefekkür ettiren bir şiirdi.
İyi ki varsınız. Allah'a emanet olun. Selam ve saygılarımla
Kader hiç güldürmedi bir gün olsun yüzümü Derdimi bir başıma kendim dinleyip durdum Hiç kimse fark etmedi yaşla dolu gözümü Bir musalla misali taşta inleyip durdum... Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Kader hiç güldürmedi bir gün olsun yüzümü Derdimi bir başıma kendim dinleyip durdum Hiç kimse fark etmedi yaşla dolu gözümü Bir musalla misali taşta inleyip durdum... ________ Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
Kaleminize sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Saygılarımla.