Keş kelere kaldık ya başta sonu da hüsran Özümüzde vefa yok gönülden kir akıyor Girdik her hıyanete dön derip durur devran Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor *
Oysa sözümüz vardı Rabbimin huzurunda Neden sözden döndük ki dönek çok kusurunda Nerden tutsan kopuyor çürüklük unsurunda Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor *
Öze toz kondurmayız gurur kibir cabası Taşıdık şer torbası giydik nankör abası Çıkara köprü kurduk olduk şeytan tabası Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor *
Felek sevgisi ile kalakaldık biçare Bölük pörçük bir inanç olmaz ki derde çare Ahlaksız gönül ile düştük türlü naçara Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor *
Demez ki gel düşelim sevginin öz yoluna Art niyetle kalktıkça kapıldık Rab doluna Ar edebi unuttu arsız girer koluna Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor *
Biz hepimiz göçmeniz geldikse döneceğiz Dünya malı dünyanın kefenle gömeceğiz İman varsa bizledir mal mülksüz söneceğiz Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönülden kir akıyor... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönülden kir akıyor... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Biz hepimiz göçmeniz geldikse döneceğiz Dünya malı dünyanın kefenle gömeceğiz İman varsa bizledir mal mülksüz söneceğiz Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor Tebrikler. Bana güzel bir şiir okuttunuz, Devamı dileğiyle.. Selamlar.
Biz hepimiz göçmeniz geldikse döneceğiz Dünya malı dünyanın kefenle gömeceğiz İman varsa bizledir mal mülksüz söneceğiz Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor Tebrikler. Bana güzel bir şiir okuttunuz, Devamı dileğiyle.. Selamlar.
Oysa sözümüz vardı Rabbimin huzurunda Neden sözden döndük ki dönek çok kusurunda Nerden tutsan kopuyor çürüklük unsurunda Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık saygı değer hocam can-ı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi nice böylesi güzel şiirler de buluşmak dileklerimle kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Ukalalık edersem kızmasın değil mi? Gönülden Kir Akar mı Hiç! Mısralarla Allahtan geldiğimizin altını çizmişsiniz! Madem ki Allahtan geldik Ona geri döneceğiz Üstelik ruhumuzla da ona doğrudan bağlıyız Kir nasıl aksın gönülden? Sevgi Akmalı yürekten Güzel söz dökülmeli dil ve dudaktan. Kir akıyorsa... Sorgulamalı ben insan mıyım diye insan kendini, Demek ki Her gördüğümüz iki ayaklı insan değil. Düşmüş Esfal-i Safiline Aşağıların aşağısına Ona insan demek Hakaret olmalı İnsanlığa.
Öze toz kondurmayız gurur kibir cabası Taşıdık şer torbası giydik nankör abası Çıkara köprü kurduk olduk şeytan tabası Ne sözümüz söz nede kalp sevgiyle bakıyor
tamamen içimden geçenlerdi...şiirin tamamı çok kıymetli lakin bu dörtlük şu andaki bizi o kadar doğru anlatmış ki gönülden tebriklerimi iletiyorum. selam ve saygılarımla...
hocamm ne ara sustu vicdanın sesi? bir sus payı mıydı yoksa bunca sessizlik? neler yitti kimler gitti dönmemek üzere olanlar da dümeni kırdılar bizlerse kalp kırmamak adına ihtimamla yaşıyoruz azınlık olsak da neslimiz tükenmedi şükür gönül sesiniz muhteşemdi duyguların raks ettiği kelimelerle bütünleşen duygular ve işte farkınızı ortaya koyduğunuz.
Ben şiire biraz farklı pencereden bakıyorum. Hayata uyarlıyorum. Şair insan denen varlığın var'lığı/çıkar'ı çin yaptığı şey'leri anlatırken ben şairin anlattığı bu şey'leri günlük yaşantıdaki hem kendi khem de çevremdeki insanlar üzerinde etkisini düşünüyorum.
Ve ben de sık sık keşke şemsiyesini açıp düşünüyorum.
Bu sayfanın hep söylüyorum hayatı sorgulayan ve sorgulatan bir yanı var diye...