Yan yana durur hepimizin beyninde Güzel düşünce ve kötü düşünce İyiliği beslersek ruhen kalbimizde İyi duygular artar içimizde sevgimizle İyilik kök salar, büyür ruh ve yüreğimizde.
Kökleri kurur her asi kötülüğün Beslenmezse eğer yüreklerde Boğulur kötüler kendi kinlerinde İnsan yaptığıyla anılır öldüğünde İyiler her zaman kazanır her yerde.
Yaşadığımız an bize biliyoruz imtihan Kötü izler bırakıp gitmeyelim dünyadan İyi yanımızı açalım, koyalım ortaya Kötü yanımızı atalım kör bir kuyuya İyiler, iyilikler hakim olsun diye dünyaya.
Yönelelim bir olan yaratıcımız Allah’a Dört elle sarılalım dinimiz İslam’a Dua edelim cümle kainatı yaratana Rabbim duamızı atmaz yabana.
Çocuklar katledilirken acımasızca İnsanlar açlıktan ölürken Afrika’da Kuş sütü eksik olan sofrasından Açları seyredenler çoğaldıkça Dahada çok ölüyor insanlık dünyamızda Sevgi, Vicdan, Merhamet eksildi insanlarda.
Allahım merhamet etme kötülük yayanlara Havale ettik onları sana Müslüman diye Müslümana kıyana Kahr-u perişanlık ver o zalim kullarına Güç, kuvvet ver zalimin karşısında durana.
Boğulmadan hiç kimse hırs Gayyâ’sında İnsanlığımızı büyütelim vicdanımızda Kötüyü kötülüğü alkışlamaz vicdanlı eller Yarışırsak insanca adaletli insanlıkda Varlıkta yoklukta ne varsa imkanlarda.
İyileri galip getir rabbim bütün dünyaya Dursunlar eli kanlı zalimin karşısında Din, dil, ırk, zengin, yoksul demeden asla Çoğalsın sahip çıksınlar mazlum kullarına Oskar almış Film gibi kötülükleri izlemezler O zaman iyilerin iyiliklerini izler bu koca dünya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖTÜ DUYGULARI ATALIM KÖR KUYUYA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖTÜ DUYGULARI ATALIM KÖR KUYUYA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel muhteşem bir şiir ellerine yüreğine emeğine sağlık tebrik eder canı gönülden kutlarım yürek sesiniz daim olsun iyi akşamlar diler saygılar sunarım...
Tebrik ederim değerli şairimi sayfanızda güzel eserlerinizden birini beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yüreğine sağlık
_________________________Selamlar