Hatasız kul mu olur istisnası var elbet, İnsanlar aldanıyor oysa dünya bir lübet, Haram mala güvenme hükmü yok ilelebet, Eyvah dersin velakin makbere düşer sine!
Her şeyin ölçüsü var her şey yerli yerinde, Yalanlamak mümkün mü ispatı üzerinde, Secde eder mahlûkat her günün seherinde, İsyan eden kim varsa zararı kendisine!
Pişmiş çamurdan insan ateş alevinden cin, Yaratıldı bu âlem Rabbi tanımak için, Mağrurlanma ey insan inadın niye niçin, Yemezse cennet haram kul mührü sinesine!
Ne desem boş kâfirin kalbi kara kazandan, Daha zalim kim vardır Hak ismini kazandan, Mümkün mü sır gizlemek kaderini yazandan, Kimsenin gücü yetmez Allah ve elçisine!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE DESEM BOŞ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE DESEM BOŞ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne desem boş kâfirin kalbi kara kazandan, Daha zalim kim vardır Hak ismini kazandan, Mümkün mü sır gizlemek kaderini yazandan, Kimsenin gücü yetmez Allah ve elçisine! Üstadım her dizesi her kıtası çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Kutladım emeğini saygıyla. Tebrikler
Büyük şair, güzel insan! Yüreğine kalemine sağlık kardeşim. Bin maşallah! Ne güzel ifade etmişsiniz... Şiiriniz gecemi gündüze çevirdi. Bu manada şiirlere devam...Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun....
Güzel şiiriniz için kutlarım. "Ne desem boş kâfirin kalbi kara kazandan, Daha zalim kim vardır Hak ismini kazandan, Mümkün mü sır gizlemek kaderini yazandan, Kimsenin gücü yetmez Allah ve elçisine!" Kaleminiz daim olsun inşallah. Selam ve saygılar.
Yüreğine sağlık değerli hocam kaleminizden anlam dolu harika bir eser okudum kaleminiz daim olsun tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız.
Her şeyin ölçüsü var her şey yerli yerinde, Yalanlamak mümkün mü ispatı üzerinde, Secde eder mahlûkat her günün seherinde, İsyan eden kim varsa zararı kendisine!
Güzel bir şiir okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşım Ümit Zeki Soyuduru'yu içtenlikle KUTLUYORUM...
Dostun eleştirisi zor gelirse nefsine, Âlemin pohpohundan çok darbeler yer sine, Düşmanı bilemezsin sokulur sine sine, Boşa kuyruk sallamaz köpekler sahibine! Üstadım bu güzel akıcı eserinizi kutlarım Kaleminiz daim olsun Yüreğinize sağlık Selam ve sevgiler…
Çok güzeldi,sevda ve özlem vardı, duyarlı yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Üstadım, Dualarımla selamlarımla
Dostun eleştirisi zor gelirse nefsine, Âlemin pohpohundan çok darbeler yer sine, Düşmanı bilemezsin sokulur sine sine, Boşa kuyruk sallamaz köpekler sahibine! Üstadım Bu güzel eserinizi kutlarım Yüreğiniz daim olsun Selam ve sevgiler…
Ne desem boş kâfirin kalbi kara kazandan, Daha zalim kim vardır Hak ismini kazandan, Mümkün mü sır gizlemek kaderini yazandan, Kimsenin gücü yetmez Allah ve elçisine!
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Nasihatler dizilmiş inci gibi yerli yerince Ne güzel okunuyor ihlas içinde görünce Rabbim söyletir yürek sesiniz nede ince Ne desem boş ümit Zeki şiir elçisine
Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun hocam Saygıyla