(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEK ERGENEKON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEK ERGENEKON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirde ses denemeleri yapan biriyim.içerik olarak sözüm yok..teknik olarak şiirlriniz yüksek sesle okunmamak üzere yazılmışlar gibi duruyor. Anlatma arzusu bazen o kadar ön plana çıkıyor ki estetik kaygısı hiç kalmıyor gibi..tabi bunlar benim şahsi görüşüm doğrudur,böyle olması gerekir gibi bir şey söylemeye haddim olmaz.yalnızca şiirden bahsetmek istedim.Bu günlerde her kes bir şekilde Ergenakondan bahsediyor zaten..kendi sesiyle düşünerek..kendi rengiyle..
Bu ülkede şöyle kafayı kendi tabağından kaldırıp etrafa bakan da yok zaten..Güzel halkım ve onun aydınları hep şöyle düşünür
"ben haklıyım biz haklıyız diğerleri anlamaz onlar hain zaten en çok ben seviyorum ben akılıyım zaten benim gibi düşünernler akıllı ötekiler aptal Gel ey..demokrasi,cumhuriyet ötekileri döv"
sağırların arasında yaşamaktan sesi kısılmış biri olarak bu şiirin altında biraz da dertleştim işte
bu şiirimde yanlış anlama çok oluyor, o yüzden bir konuyu açıklamak istiyorum. gerçek ergenekon derken ergemekon kelimesine özellikle bir vurgu var. yani sıkışmışlığı ifade eden bir kelime bu öncelikle o bakımdan.. halbuki bu ismi alan örgüt tam tersi pervasızlıkla ön plana çıkıyor, yaptıkları faliyetler teksasvari.. ben ergenekonsa, sıkışmışlıksa aha demek istedim. saygılar..
ergenekon kelimesininde artık gerçek ,öz,hakiki,hakiki öz,asıl,asil gibi sıfatları olmaya başladı. Siz gerçek sıfatını kullanmışsınız bu ilginç bir kirlenme tespiti şiiriniiz düşünmeyi öğütlüyor düşündüm kelimelerimizi boşun kirletiyoruz sonucuna ulaştım
İlginç bir dile geliş ...Düşünelim.Özelliklerimize uygun düşünmek .Düşünmek var olduğumuzun ,insan olabildiğimizin bir göstergesidir.Düşünüyoruz ama ......var mıyız ?yok muyuz ? kararımız .....
Bu ülkede şöyle kafayı kendi tabağından kaldırıp etrafa bakan da yok zaten..Güzel halkım ve onun aydınları hep şöyle düşünür
"ben haklıyım
biz haklıyız
diğerleri anlamaz
onlar hain zaten
en çok ben seviyorum
ben akılıyım zaten
benim gibi düşünernler akıllı
ötekiler aptal
Gel ey..demokrasi,cumhuriyet
ötekileri döv"
sağırların arasında yaşamaktan sesi kısılmış biri olarak bu şiirin altında biraz da dertleştim işte
saygılarımla