(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cezbe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cezbe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel yorumları da dahil dolu dolu harika duygularla yazılmış şiir gibi şiirdi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Sonsuz selam ve dua ile. Kadir gecemizi tekrar kutluyor, uğurlamaya hazırlandığımız bu günlerde hayırlı Ramazanlar ve Cumalar diliyorum. Allah nicelerine erişmeyi nasip eylesin inşallah. Allah'a emanet olun.
Şükrü hocam çok teşekkür ederim Yorumunuz için bu aralar pek giremiyorum sayfaya geciktirdim size cevap yazmayı. Hayırlı bayramlar dilerim ailenizle birlikte nicesine ulaşabilmeniz dileklerimle Selam saygı dualar sizinle olsun Allaha emanet olun..
Şiirimin altına yazdığınız yorumdan sonra var bir hikmet demek ki ablamın şiirinde en iyisi mi sen sakın kafayla oku dedim kendime. Geldim hele bir yorumlara bakayım önce dedim bir de ne göreyim millet ters köşe:))) Bunu görünce önce finali okudum. Çok ayıp ettim biliyorum ama Ofluluk var ya serde ondan hep:))) ....
Neyse biraz da efendi efendi yorum yapayım:
Şair burada ben ettim siz etmeyin diyor.
Boş verin aşkı meşki, hayat kısa kuşlar uçuyorr. Oh mis. Aşık olacan da şiirdeki gibi kendin olmaktan çıkıp elin insanına mı köle olacaksın diyor...
Hatta ve hatta doğaya aşık olun diyor alanen... Doğa sizi bırakmaz, elinizden tutar hep. Onun bağrındaki ağaç dallarının hışırtısı, derelerinin ve kuşlarının sesini dinleyin. Bakın uykuzdam dinlemediği için hep uykusuz diyor 😁😁
Valla ablam buraya gelince sizin enerjiniz yüzünden bir değişik oluyorum ben. Gevşiyorum sayfanızın sıcaklığından sanırım ondan böyle laubaliliklerim. Affola.
Yani mevzu fal bakmak değil de ben yalan söylemek zorunda kalacağım.
Ya da şöyle yapayım cepte olan geleneksel faz sözlerini (ve zaten fala bakarken sıkacağım yalanları) sıralayabilirim şu anda;)))
Üç vakte kadar diye başlar para, kısmet, nazar var sende, aaaa bak bak bak görüyon mu şurada deve var. Deve yüküyle para geliyor sana taaa Mısır'dan gibi.😁😁😁
Kağıt falı bilirim bir kaç tane. Onda da baktım ki çıkmayacak, bir Oflu kurnazlığı ile şeytana çaktırmadan hoopp üstteki kağıdı en alta alır illaki çıkarttırırım o falı 😁😁
Yaa çok tatlısın kardeeşş:)) Eee tabi karadenizli kafası bu!
Hamsi yemedikleri zaman lazların kafası 12'den sonra çalışmaz) diyenlere Karadenizli muzip bir şekilde gülümseyerek karşılık verir, (Çünkü o sözü söyleyen gündüz 12'yi anlarken Karadenizli gece 12'i kast eder). Yani, kendisi gece yatıp uyurken, bir bakıma karşısındakini gündüz ayakta uyutmuş olur.
Teşhisiniz mikemnel ...
"Valla ablam buraya gelince sizin enerjiniz yüzünden bir değişik oluyorum ben. Gevşiyorum sayfanızın sıcaklığından sanırım ondan böyle laubaliliklerim. Affola."
Affedecek bir durum yok uykusuz ben de aynı şekilde siz sayfaya geldikten sonra geyik yapmaya başladım fazla ciddiyette bir yere kadar insana enerji de lazım . Biraz eğlenceli sohbet muhabbet yapıyoruz ruhumuzun buna da ihtiyacı var.. Çok teşekkürler kardeşim. Selamlar sevgiler...
Hasretin harareti , doksandan çıktı bine Öyle bir sen doluyor , yüreğimin içine Bir umut olsun diye, bekliyorum ben yine Gel hele yat bayramda , dizlerimin üstüne ----İbrahim Kurt---- Şiirler ilham pınarı gibidir okuduk ca bende hararet yükseliyor bir dörtlükle iştirak ettim kabul buyur kutluyorum
“Of bu nasıl aşk böyle!” diyordum ki finalde ters köşe oldum:) e tahmin etmeliydim bunu. Gerçek olamayacak kadar güzeldi çünkü ve gerçekten “yok öyle biri”:)
:)) Ben de tam da böyle düşünmesini istedim okurun. Biraz yükseklerde gezi yaptırdım kadın yanıma. Ama gerçeği de kabul etmemiz gerek çünkü yok öyle biri ya da ben tanımadım henüz .
Değerli yorumunuzla renk kattınız şairem Çok teşekkürlerim ve sevgilerimle
Bence öyle biri olmasa şair bu kadar başarılı bir şekilde duygu aktarımı yapamazdı.. ayrıca şiirdeki kelime zenginliği muhteşem..belki şairin yanında yoktur ama hayalin içine yerlestirelecek biri vardır..
Siz göründüğünüzden daha büyüksünüz değerli dost..şiirsel ve bilinçsel mânâda..
Kutlarım manidar şiirinizi.. Selam ve sevgilerimle
Oy benim ferasetinin ufku geniş şaire dostum. Hayal etmek kolay nasılsa abart abartabildiğin kadar ama finalde çakıyorum yere çünkü yok öyle biri gerçekte kim kimi nazlar bu kadar.
Vallahi şımaracağım ama yine de şimartmaktan vazgeçmeyin siz zira bu onure eden yorumlar hem ruhumuzu besliyor hem de yazdırıyor bize .
Çok ama çok teşekkür ederim o engin ve zengin yüreğinize.. En derin selam ve sevgiyle...
Ellerim bayramlıklarını giyindi dokunmak için sana Burnumun direği diz çöksün
Duygusal yoğunluğu o kadar yüksek ki şiirin... Ve bu iki dize şiirin en zengin ve en duygusal hatta en insancıl yeri...
Şair;
İçindeki çocuğu özgür bırakmış bulutlara ve yer yüzüne ve de aşkın dayanılmaz gücüne.. Çocuk önde şair arkada duygusal zirvelerden zirvelere dolaşmış lar... Kimse olmadan kah bulutlar kah deniz kah vadi kah nehir...
Zirveleri çok olan şiir...
Tebrik ve saygılarımla şairim
Hep içinizdeki çocuğu özgür bırakın ki daima böyle özgür sözcüklerin bolca olduğu şiirler yazsın...
Evet yine harika bir yorum İçimdeki çocuk zaten bir içimde bir de şiirde biraz özgür yoksa tutarım ipini sıkı sıkı:) Öyle her istediğini yapmam Gerçekten de şiiri yazarken biraz fazla uçtuk çocuğu biraz zirveye taşıdım Finalde de yere çaktım Ne işi var o kadar yukarda:) Çok teşekkür ederim Ersin bey
Sonsuz selam ve dua ile.
Kadir gecemizi tekrar kutluyor, uğurlamaya hazırlandığımız bu günlerde hayırlı Ramazanlar ve Cumalar diliyorum.
Allah nicelerine erişmeyi nasip eylesin inşallah.
Allah'a emanet olun.