(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakışmaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakışmaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KISA VE ÖZ BİR ANLATIM... bilmem genellemeye girer mi yoksa tersi de mümkün olabilir mi... ben sıkıldıkça tablo yapıyorum, inanır mısınız sandığımda üç düzine renk var yetmiyor bir düzine de kendim karıyorum... elbette hayatta gönle girecek bu kadar renk zaten yok. beyaz, sarı, kızıl ve zenci...azıcık gibi ama sanırım şiirden çok olmuş yazdığım. özür dilerim. saygılar mümtaz kaleminize...
Açıklamanız çok içten ve doğal üstadım. Yaşamımızda çok renk var. Ancak herkesin rengi farklı. Bu da renk cümbüşü oluşturuyor. Bunu az ve öz anlatmak istedim dediğiniz gibi. Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. Selamlar.
bilmem genellemeye girer mi yoksa
tersi de mümkün olabilir mi...
ben sıkıldıkça tablo yapıyorum, inanır mısınız
sandığımda üç düzine renk var yetmiyor bir
düzine de kendim karıyorum...
elbette hayatta gönle girecek bu kadar renk zaten yok.
beyaz, sarı, kızıl ve zenci...azıcık gibi ama
sanırım şiirden çok olmuş yazdığım. özür dilerim.
saygılar mümtaz kaleminize...