(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güzel,okudum ve düşündüm,,ne anlatıyor acaba dedim,anlamını çözdüğümde daha çok sevdim.peki yetmişini bulduğunda sereserpe temizlenebilir mi benim de ellerim,ve bir de kirli bir suratım var,bastığım tozlar yapışmış gene,set koyulmaz ki yürürken etrafına...
ondördünden yetmişe ne kurtarır beni,ruhumu,özümü...doğduğum gibi olabilir miyim sence...
on dördünü bulmamıştı ay ilk tohumu ilk emzirdiğinde yetmişini bulmamıştı ay sere serpe temizlendiğinde
hemen ve samimi bir söyleyiş giderken akılda kalıyor son/ay, ilk/ay, nur/ay, gül/ay, sun/ay hepsi buraya gelsin ve ceplerine alıp gitsinler bu şiiri..ismi koyanlara dua niyetine..
Ölü papatyalar sokağında geceleri Mirası hıçkırıktı Geleceğini bohçalarına kilitleyen Kadınların
saygılarımla
şahan çoker tarafından 9/19/2008 1:07:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
on dördünü bulmamıştı ay ilk tohumu ilk emzirdiğinde yetmişini bulmamıştı ay sere serpe temizlendiğinde .............................................. HALA DÜŞÜNÜYORUM ŞAİR BU BAŞARI SENİN
Aslında çok şey denmek istenmiş ama pek bişey anlatmışa benzemiyor bana göre şiir elbette saklı şeyleri okuyucunun çözmesi demektir ama bişeyleride anlatmalı diye düşünüyorum dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
on dördünü bulmamıştı ay ilk tohumu ilk emzirdiğinde yetmişini bulmamıştı ay sere serpe temizlendiğinde.." HANİ BAZI ADAMLAR İÇİN Bİ O KADAR DA YERİN DİBİNDE VAR DENİR YA..ŞİİR O KADAR DERİN VEDE ANLAMLI..KİM DEMİŞ KISA DİYE..GÖRMEK VE DUYMAK ÖNEMLİ..ŞİİR BUNLARI VERİYOR BİZE ..KUTLARİM SİZİ.
on dördünü bulmamıştı ay ilk tohumu ilk emzirdiğinde yetmişini bulmamıştı ay sere serpe temizlendiğinde
...şiiri tahtından sallayacak indirecek başka bir edebi tür varmı siz biliyormusunuz. romanmı hayır. hikayemi hayır. ama hepsine ihtiyaç var yerlei ayrı çünkü..edbiyatı keşfetmeyen insan kendisinin neresindedir.. şiir bize ışık tutuyor . güzel şiirini kutlarım..
ondördünden yetmişe ne kurtarır beni,ruhumu,özümü...doğduğum gibi olabilir miyim sence...
yüreğine sağlık...
sevgiler...