(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hurmalı maniler 🌴 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hurmalı maniler 🌴 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kafanda bir şey kurma Kendini boşa yorma Hanım hurma al dedi Ya da bilezik burma üstadım bu güzel eserinizi kutlarım selam ve sevgiler.... hayırlı ramazanlar diliyorum.
Harika yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Allah'a emanet olunuz.
Ramazan ayı vesilesiyle ne güzel maniler okuyoruz sayfalarda eski günleri anımsatan ,günde mi ve ekonomiyi vurgulayan ,kaleminize sağlık üstadım tebrik ederim. Huzurla kalın selam ve saygılar sunar, esenlikler dilerim.
Bu ara Ozan Resuli eşliğinde mani kültürüne katkıda bulunmaya çalışıyoruz:) Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Çok güzel...tebessümlerim eşlik etti bu güzel şiiri okurken.Çok güzeldi her dörtlük. Değerli dost Şükrü bey,bu çok güzel hiciv için kutlarım etkin kaleminizi. Esenlik dilerim.
Bu ara Ozan Resuli eşliğinde mani kültürüne katkıda bulunmaya çalışıyoruz:) Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla
eşit çeşit var hurma Fiyatını hiç sorma Yüz, yüz elli, iki yüz Boşuna bıyık burma
Kafanda bir şey kurma Kendini boşa yorma Hanım hurma al dedi Ya da bilezik burma Harikalar yaratmışsın şairim Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Pahalandı bu yıl hurma Fiyatına bakıp durma Alamazsın hiç boşuna Gereksiz hayaller kurma
Selam Üsdadım, TAŞLAMA ve HAŞLAMA olan bu manilerinizi inanın zevkle okudum. Okurken su gibi akıp gitti maniler. Kutluyorum Hocam... Hafif bir tebessüm ederek, ben de katılayım dedim. Her Müslüman severek okur diye düşünüyorum. Selam ve saygılarımla....
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Allah'a emanet olunuz.
hele bir de ACVE hurmaysa yeme de yanında yat. gıpta ile baktım ramazan münasebetiyle ne kadar mani üstatlarımız varmış mutluluk veren...önce size ve tüm manidar üstatlarımı tebrik ediyor selam ve de saygılarımı sunuyorum...
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Allah'a emanet olunuz.
Değerli üstadım, Yüreğine emeğine ellerine sağlık, HURMALI MANİLER Adlı eserinizi beğenerek okudum, Nice güzel eserlerde huzur dolu anlarda görüşmek ümidi ile esenlikler dilerim.
Hurma yedim tatlı tatlı Pasta gibi iki katlı Nede güzel di maniler Türkmenoğlu neşe kattı
Yüreğinize sağlık hocam ramazanı şerif manisiz olmazdı her iki hocamın ilhamı bol olsun Osman hocamda sizin için nede güzel maniler döktürmüş Sevgiyle selamlıyorum yüreğinizi saygı ile beraber selam ve dua ile
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler efendim. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Allah'a emanet olunuz.
Çeşit çeşit var hurma Fiyatını hiç sorma Yüz, yüz elli, iki yüz Boşuna bıyık burma 🌴 Kafanda bir şey kurma Kendini boşa yorma Hanım hurma al dedi Ya da bilezik burma 🌴 Yoğurda hurma kattım İçine yulaf attım Bir kaşık kestane bal Şükredip yiyip yattım 🌴 Lâle devrinde Nedim Hurma da hurma dedim Türkmenoğlu suçum yok Sanki hepsini yedim