(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen ve Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen ve Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peki … Hoşça kalın, senle sen İŞTE BU KADAR..ÖYLE DEĞİL Mİ.. BEN in SEN OLDUĞU BİR ŞİİR OKUDUK.. SEVGİ ADINA NELER VERİLDİĞİNİ OKUMUŞ OLDUK.. YÜREĞİNİZE VEDE KALEMİNİZE SAĞLIK.
Teşekkürler arkadaşlar. Kısa yazmayı seviyorum. Böyle çok çöpe atmışlığım da var önceleri. sonra insanlar beğenince saklar oldum. Haiku denemem de bu yüzden. Kısa yazıyorum diye haiukudan sözedilince merek edip denedim. Böyle bir teknik yok sanırım. Yani bir yerlere bakılarak yazılmış değil. İçimden geldiği gibi ve neredeyse anlık. Genellikle üzerinde çalışmıyorum da. Belki benzer bir tane daha koyabilirim.
Farklı bir şiir tekniğiydi galiba ??? Anladığımı söylersem yalan olur !!! Ama emeğe saygım sonsuz... Kutlarım emeğinizi ve de bu şiir tekniği hakkında bilgilendirirseniz sevinirim. Sevgilerimle...
değerli şair dost özleşim şiire yazdığınız değerli yorum için teşekkkürler...yazdığınız dizeler özleşim tekniğine uygun olduğu için ve özleşim yazabildiğinizi belirtmek için yazmıştım...ayrıca sizleri de( katılmak isterseniz) aramızda görmekten onur duyarız....sevgi saygı selamlarımla...
Harika .......Gerçekten harika derken samimiyetle sarfettim bu sözü.Fazla kullanmam ama çok hoş olmuş.Yüreğin sevgiye ,sen ,ben ,o,biz ,siz ,onlara da açık olsun
Güzeldi.
Muhabbetle.