Şu koskoca dünya dar geldi hepimize Paylaşamadık, sığamadık, doyamadık İbret almadık, ders çıkarmadık Göçüp gidenlere baktık ama görmedik Paylaşamadığımız neyi götürdüler yanlarında.
Dünya kadar malın da olsa Dünya kadar paran pulun da olsa Yatın, katın da olsa Ne fayda Hepsi kalıyor ardında… Ah ki ne ah bir görebilsek sevgiyi
Bir lokma ekmeği, bir yudum suyu Paylaşmak, bölüşmek bu kadar mı zor Düşeni kaldırmak, dargını barıştırmak Sevmek, sevilmek bu kadar mı zor Musalla taşında gidenin ardından "İyi bilirdik" diyorsunuz ya, Yaşarken bunu demek bu kadar mı zor.
Niye cenneti öte tarafta istiyoruz ki İstersek bu dünyada da her yer cennet Her şey nimet Her şey bereket Paylaşmayı bilene, bölüşmeyi bilene İhtiraslarına yenilmeyene Yürekten sevenlere Her şeyi haktan bilmek, şükretmek bu kadar mı zor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU KADAR MI ZOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU KADAR MI ZOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar güzel dizeler...önce insan olmak insanca yaşamayı bilmek gerek üstadım...Dünyayın cennette dönüşmesi için...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel ve manidar bir şiir...Tebrik ederim...
Zor değil. Bütün zorlukları insan kendine yığıyor, duygu kargaşasından, egosundan, kibrinden, gururundan ödün vermeyip, hasetle yoğrulan kalbine kirli suları taşır gibi kanına bulaştırınca müzmin hastalıklar, kronik ruh çöküntüsüyle baş edemez, göçer gider yaşamdan.
Hani bir silkelenebilsek, nefsimize, kendimize yenilmesek ne olurdu...
Seni neden saygı ve sevgiyle çok sevdiğimi bir kez daha bana hissettirdin. O muntazam yüreğinle, ben de dahil bütün çalışanlara yardıma etmek, sorunları çözmek için canla başla verdiğin mücadelede bir kez olsun şunu da siz yapın demediniz.
Şiir senin içindeki tertemiz ve masum görüşü anlatıyor. İnsan olmak savaş arabalarına sahip olmak değil kuşlarla sahip olmaktır