(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merak etme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merak etme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erkek milleti böyle işte efendim. Zor gelir bize seni seviyorum demek nedense... Delikanlıliğın raconuna ters bir kere. Ancak kavuşana kadar belki (onda da kimse duymadan kulağa fısıldayarak) kavuşunca pek söylemeyiz. Şımarmasın hatunlar diye;)))
Şiir mi? Hüzün kadar ayrılık kadar veda kadar çok şiir...
Ben sevdiği için ailesi dahil 24 yıllık geçmişini silip dola düşmüş, sıfırdan hayata başlamış birisiyim. Yorumdaki ifadelerim geneli kapsar beni değil:)) Tabi ifade ediş şeklimden öyle düşündünüz haklı olarak.
Aynen öyle ķöprüden geçinceye kadar nasılda biliyorsunuz kendinizi ama yinede şaşmıyosunuz bildiğinizden :))
Bak kardeşim sevdiğini deli gibi haykıracaksın sevdin mi deli seveceksin yetmiyorsa dozu artıracaksın . Sevdiğini şımartmayacaksan sevme zaten. Sevildiğini düşünüp etkilenmeyecek insan yoktur benceye göre:))
Teşekkür ederim şair Tabi ki gösterilmesi gerekir ama bazıları böyledir, yetişme tarzı, içine kapanık ruh hali İnsanlar kısım kısım işte... Selam ve saygılar
Tebrik ederim ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir bu güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım daha nice böylesi güzel şiirler yazmanız ve bizlerle buluşturmanız dileklerimle kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi günler diler sonsuz saygılar sunarım....