(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gittin gideli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gittin gideli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah bu Dünya'da erken ayırmış sizi, belki de Rabbim kıskanmıştır, çünkü Allah en çok sevilmek istediği için ve SABIR ölçütünü denediği için kullarını en sevdikleriyle sınıyor ve bunu Rabbim çok seviyor. Demek ki Allah seni ve eşini de seviyor ki sizi böyle imtihanlamış, sabret ve dua et Allah diğer tarafta elbet buluşturur sizi ve asıl yaşam asıl mutluluk aslında diğer alemde... Müslümanın Müslümana duası kabul olur makulünden duamdır: inşallah cennette eşinle buluşur sonsuz hayatı cennette eşinle yaşarsın amin...
Evet güzel insan, bazı şeyler bizim insiyatifimizde olmuyor Allahın dediği olur. Kul kaderini yaşar. Çok teşekkür ederim iyi niyetli temennileriniz dualarınız ve candan yorumunuz için. Allah sizi sevdiklerinizden ayırmasın. Sevgiler sunuyorum...
Bir laf vardır hani; Kimin mutfağında et pişer Kiminkinde dert pişer bilinmez...
Gülüp yazıp söyleyip vakit geçiriyoruz işte Başka türlü nasıl geçer dünya... Acıları da sevinci de paylaşıyoruz burda Sağolasın uykusuz kardeş eksik olma ..
Sağolasın Sima'm Eksik olmayasın Her şey biz insanlar için, acımızı içimize gömer yaşarız . Gün olur şiirlere şarkılara sığınırız gün gelir dertleniriz işte acı bitmez dünya da... Ben de sızlayan yüreğinize sarıldım sevgiyle...
Rabbim mekanını cennet eylesin . Kişi sevdiğiyle beraberdir sadası yükseldi sanki .. Yazan hüzün dolu... Bizlere o kadar geçti ki inanın Tekrar tekrar okudum . Hüzün çağlayan yüreğinizden öperim Dilek hanım. Saygılarımla
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...Rabbimiz sabır versin inşaAllah...İnsan en sevdiğini mezara koyduğunda yanlız kalmanin ne demek olduğunu anlıyor...Bir şiir bu kadar güzel ve manidar yazılmış ise Sevginizin mutluluğunuzun ne kadar güzel ve büyük bir Aşk ile kaleme almanizdan belli üstadem...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık...Saygılarımla...
Allah gani gani rahmet eylesin.. bu dünyadan en son kimi severken göçerse insan öte tarafta onunla birlikte olacağını söylerler.. bir şekilde hepimiz hayatın akıl almaz öğretilerine acıda olsa mazhar oluyoruz.. hasret dumanlarından göz gözü görmüyordu şiirinizde..
Sevmek güzelde ayrılık olmasa.. Sözün bittiği yer.. yüreğinize huzur diliyorum..
Yazan perişan okuyan perişan... Kaleminize başka keder değmesin diye dua ettim bir yandan; bir yandan da öyle bir acıya böyle bir şiiri yazdıran sevgiye, saygıya, vefaya, vedaya bizleri de tanık ettiğiniz için teşekkür ettim. Sevgiler, saygılar ..
İnanın öyle! pek böyle şeyleri yazmak istemem aslında çünkü insan yazınca daha perişan oluyor. Yazdıktan sonra yorumlara bile bakamadım dün gün boyu çok etkiledi beni. Kurumadı gözümün yaşı hâlâ da öyle Arsızız işte ne yaparsın hayat devam ediyor . Teşekkür ederim şairem Sevgiler saygılar
Cenab-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânı cennet olsun. Hayat bu ne getirir ne götürür bilinmez, hüzün veren yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olunuz.
Ah ah şairem naptınız böyle çiğerim kavruldu eşinizin mekanı cennet olsun hayat bu hiç kimse tam olamıyor naparsınız imtihan dünyası size sonsuz sabırlar diliyorum rabbim inşirah fetahlığı ile lutfensin size inşallah
Veee kutluyorum mahir kaleminizi her okuduğum şiirinizfe ayrı keyif ayrı lezzet alıyorum beni sarıp sarmalıyor içine alıyor şiirleriniz bir süre Etkisin de kalıyorum dizelerin Çok uzatmayayım
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun. Ne denir ki ? Hayat böyle bir şey.Nice can'larımızı alıyor kara toprak... Ölen mi ölüyor,kalan mı ölüyor...bir ateş düşüyor yüreğe.. Çok güzel ve hüzün yağmuru,bir hece şiiri. Kutlarım gönül sesinizi.Esenlik dilerim.
Allah sevdiğinize ahir zamanda kavuşmayı, yarım kalan düşlerinizi diğer cihanda gerçekleştirmeyi nasip etsin. Başınız sağolsun. acıklı bir ayrılık şiiri okudum Rabbim kimseyi sevdiğinden vakitli vakitsiz ayırmasın. Hakka yürümeyi beraber eylesin...
Çok güzeldi,çok çok acıklıydı, sevda ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
başınız sağ olsun kardeşim çok üzüldüm mekanı cennet olsun sizlere Allahtan sabır dilerim çok özel çok güzel bir şiirdi, sevdasını vefasıyla döken kalemi kutlarım saygılarımla