Çatık kaşlarınla çirkin yüzünle Adın sanın kayıp olsun inşallah Varın yoğun dışın için hüzünle Dilerim her yanın dolsun inşallah - Tavrım aynı ağzınla kuş tutsan da Mağrurluk bir yanda kibir bir yanda Tam başardım derken işte o anda Allah’ım elinden alsın inşallah - Muhtaç ol inşallah rahat uykuya Yiyecek ekmeğe içecek suya Allah’tan dileğim elbette bu ya Bağ bahçen kuruyup solsun inşallah - Görmeyim yüzünü kesilsin sesin Adın unutulsun sen kimsin nesin Boğazın tıkansın en son nefesin Çıkmadan içinde kalsın inşallah - Sen alınma sana varana kadar Senin gibi daha nice kafadar Belki de şurada üç beş günün var Kalan ömrünü de çalsın inşallah - Her canlı ölümü tadar böyle bil İnsanlar fanidir ölümsüz değil Çok yakın zamanda büyük Azrail İğne deliğinde bulsun inşallah - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İleni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İleni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne bu Hiddet bu Celal Suat Zobu Üstat! Kime, "Her canlı ölümü tadar böyle bil İnsanlar fanidir ölümsüz değil Çok yakın zamanda büyük Azrail İğne deliğinde bulsun inşallah" kızdın bu kadar! Tutsan boğacaksın bir kaşık suda boğulana kadar. Şiir olmaktan çıkmış özenle yazılan mısralar Meydan muharebesi olmuş Sakarya'da boğulacak kadar.
benzer bir tema işlemiştim ben de... bence önemli olan şu ki, bir şairin her konuda okunabilecek şiireler yazabileceği gerçeği... ne kadar güzel bir anlatım, kurgu muazzam, örgü mimari, anlam ve anlatım muhteşem... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Murathan Mungan’ı hatırlattınız:) ama o tam tersine şöyle diyordu;
"soyunun ugradığı bütün felaketlere yas tutacak kadar uzun olsun ömrün insan kalbinin bütün afetlerini yaşayasın sonsuza dek uyku haram olsun nankör gözlerine dostlarının ihaneti, sevdiklerinin nefreti, arkadaşlarının kalleşliği hayatının zenginliği olsun arafta kalsın ruhun ve bedenin ölümün kuytusunda kalmış gölgeni yeryüzünün ve gökyüzünün bütün kötülükleri kuşatsın o kadar uzun yaşa o kadar uzun yaşa ki görmediğin zulüm, çekmediğin kahır duymadığın acı, uğramadığın bela kalmasın o kadar uzun yaşa o kadar uzun yaşa ki yüreğin duyabileceği bütün acıları gözün görebileceği bütün zulümleri aklın hayal edebileceği bütün işkenceleri duyasın, göresin, bilesin! o kadar uzun yaşa o kadar uzun yaşa ki bütün sevdiklerinin ölümlerini görsün gözlerin bütün yakınlarının yıkımlarına yansın yüreğin o kadar uzun yaşa o kadar uzun yaşa ki ölüm senin için en büyük mutluluk olsun o kadar uzun yaşa ki o kadar!"
Zarif insanların da arada bir beddua etmeye hakkı olsun, değil mi ama?:)
Tebrikler yürek sesinize. Sonsuz saygılar...