Zamanla, insan yaşadıkça, Yeni şeyler öğreniyor. Kendimizi, Her konuda da Telkinlerle eğitiyoruz. Ve zamanla insan, Hayata, Başka türlü bakmayı Öğretiyor kendine ama, Geçmişte yaşananları, Unutmakta zor oluyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TELKİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TELKİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yüreğinizin sesini yansıtan güzel bir eser okudum anlamlı ve akıcı bir dille yazılmış eserinizi ve sizi kutlarım nice böyle güzel eserler sayfanız görme temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Geçmiş ve yaşadıklarımız hayat tecrübelerimizdir. Yaşanmışlıklarımızdan ders almazsak boşuboşuna yaşamış oluruz. Telkin her zaman gereklidir. Tebrikler, kutlarım..
Ben insanın yaş hesabına yaşadığı acıları da eklemek gerektiğine inanlardanım. Bizi biz yapan geçmişimizdir, yaşadıklarimız ve aldığımız derslerden bakış açımıza kattıklarımız değil midir? Manidar bir şiir. Kutlarım. Saygılarımla...
İnsan her ne kadar çabalamaya çalışsada unutamıyor üstadım...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel ve manidar bir şiir...Tebrik ederim...En güzele emanet olun...
Gönül telinden dökülen çok güzel duygusal dizeler..
Saygı ve selamlar..