(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşarken ölmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşarken ölmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok haklısınız sayın Menekşe hanım. Lakin o kadar çok ki bu sözleri söyleyen. Kim doğru der bilinmez. Varsa içini geçmişini bire bir döken. Büyük ihtimal o dur gerçek özü sözü bir. Vardır böylesi insanlar. Umarım çıkar karşınıza. Saygılarımla esenlikler dilerim.
Büyüklerimizin Herkese güvenme, kuşkuyla yaklaş, zarar görme, tanımadıklarınla selamlaşma, konuşma, bunları senin iyiliğin için söylüyoruz gibi sözleri kulaklarımıza küpe olmuşken bu ortamda birilerine güvenmek daha da zorlaşıyor. Güzel bir şiir okudum. Sevgilerimle
Yaşarken ölmek deyince kimse bir şey anlamıyor anlamak için Yaşamak gerekir bu gören hisseden fark eden gönül işidir saf İyi niyet insanı yaşarken öldürür anlamlı bir şiir tebrik ederim Saygılar
Güven duygusu,insani duyguların en önemlisi. İnsan hem kendisinde ve hem de başkasına karşı bu duyguyu kaybetmemeli. Çünkü güven duygusu,yaşama tutunduğu bir dal....Yaşam'da insanın en çok karşılaştığı, bir duygu.Şiir bu bap'ta çok güzel aksettiriyor bu duygunun yitirilişini. Kutlarım gönül sesinizi. Esenlik dilerim.
Güven bu hayatta yitirdiğimiz en güzel olanlardan biri idi...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem Güzel ve manidar bir şiir...Tebrik ederim...En güzele emanet olun...