Savaş SuçlusuŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Askeri hedef gözetiliyor yalanına kimse inanmıyor. Katledilen sivilleri hepimiz görmekteyiz. Kendi güvenliğini bahane edip Ukrayna’da kendine uygun bir yönetim kurmak amacıyla bu yüzyılda böyle bir katliama girişmek affedilmemesi gereken bir şey. Esad denilen insan katili de Putin yüzünden hâlâ direnmekte. Bu desteği Esad’a vermeseydi Suriye’ye demokrasi çoktan gelmiş olurdu. Esad yönetimde olduğu için milyonlarca mülteci ülkemizin ekonomisine büyük darbe vurdu. Rus jetlerinin Azez’de kadın doğum ve çocuk hastanesi ile Suriyelilerin barındığı okula, İdlib’te de Sınır Tanımayan Doktorlar Örgütü’nün destek verdiği hastaneye misket bombası ve seyir füzeleriyle yaptığı saldırılar asla unutulamaz. Libya’da paralı milisleri ile meşru hükümete karşı her türlü zalimliği yaptı. Sırf Gürcistan hükümeti ile anlaşamadığı için bu ülkeden iki ülke çıkartarak Gürcistan’ı fiilen üçe böldü. Kazakistan’dan toprak istemeye dahi cüret etti. Fırsatını bulsa Kars’ı bile almaya kalkar. Daha nice örnekler sıralanabilir. Savaşın durumunu yüzlerce beyitle de anlatabilirdim ama hiç gerek yok. Üç beytin tüm temennimi anlatmaya yettiği düşüncesindeyim.
Çarlık hayali kurar katil Vladimir Putin Rus’a katliam yapmak her zaman olmuş rutin İnsanlık birleşerek Rus’tan hesap sormalı Ukrayna ulusunun hep yanında durmalı Rusya Federasyonu dağılıp parçalansın Türk’ün öz toprağında bayrağım dalgalansın Seğmenoğlu |