(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuğun düşü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuğun düşü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah duyar Dilek Hanım, Siz de bilirsiniz ki, O'na açılan eller elbette boş çevrilmez. Bu dünyayı çocuklar yönetse, dünya cennetin bir köşesi olur. O tertemiz çocuk ruhunu, çocuklar büyüdükçe yanlış eğitim sistemiyle bencilliğe, kabalığa, yalnızlığa, savaşçılığa istiyoruz. Daha çocukken ellerine tabanca veya kılıç veriyoruz. Başkalarına karşı üstünlük kurmalarını istiyoruz. Sonuç maalesef bu.. Şiiriniz bir toplumsal yaraya parmak bastığı için önemsiyorum. ALKIŞLAR sizin yürek sesinize... Selamla, sağlıcakla...
Yangın yerine dönüşmüş şu yeryüzünde savaşların en ağır bedelini çocuklar ödüyor. Çocuklar savaşııın en zayıf halkalarıdır dolayısıyla her savaş çocuklara karşı yapılan bir savaştır. Çocukların düşleri aslında hep aynıdır; dondurma yemek, bisiklete binmek, balon uçurtmak, oyuncaklarla oynamak. Ama kimileri tek bir şeyi düşünürler hayatta kalmayı!
Ah çocuk olmak... Ah çocuk kalmak!! Çocuklar en güzel dünyada yaşasınlar diyoruz ama......??? Kaleminize sağlık Dilek hanım Sevgilerimle...
"Göğsünde açmış kan gülleri hangi gül yüzlü çocuk affeder şimdi sizi bunca bencil bunca eşkıya kesilmişken cehennem çiçeklerini göğsünüze takmışken hangi cennet kabul eder şimdi sizi "
Savaşların galibi olmaz biri az kayıp eder biri çok, insanca yaşayabilmek demek en güzel düzen demek ne çocuklar ölsün nede çocukların babaları , Yurtta barış cihanda barış olsun diyor şair kutluyorum
Evet..savaşlara sebep olanlar ölsün... Hele ki çocuklar....anneler,asla. Şimdi aklım,dünden beri Ukrayna'da...oradaki çocuklarda,analarda... Harikaydı şiir değerli şairim. Kutlarım gönül sesinizi. Esenlik dilerim.
Merhaba değerli dost Güzeldi eser, her zaman ki tat ve deminde ve de güzelliğinde Biz de okuduk, kutladık yürekten Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Yüreğine sağlık çok çok çok acıklıydı, çok güzeldi ders ve vefa vardı, sevgi ve özlem vardı, çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Siz de bilirsiniz ki, O'na açılan eller elbette boş çevrilmez.
Bu dünyayı çocuklar yönetse, dünya cennetin bir köşesi olur. O tertemiz çocuk ruhunu, çocuklar büyüdükçe yanlış eğitim sistemiyle bencilliğe, kabalığa, yalnızlığa, savaşçılığa istiyoruz. Daha çocukken ellerine tabanca veya kılıç veriyoruz. Başkalarına karşı üstünlük kurmalarını istiyoruz. Sonuç maalesef bu..
Şiiriniz bir toplumsal yaraya parmak bastığı için önemsiyorum. ALKIŞLAR sizin yürek sesinize...
Selamla, sağlıcakla...