Şarkılar hüzün çağlatan İç titreten yürek burkan Hayat mı, şarkılar mı Bu kadar acımasız olan.
Döner durur başımda İner kalbe anılar Canlanırlar Neler gelir aklıma Kapkaranlık bir girdaba Hislerim düşer uçurumdan Acıtan hüzne boğduran.
Yazık olur sürüsünü kaybeden Kanadında özgürlük varken Ölüme kanat çırpan Kararsız göçmen kuşlar Vurulur kanatlarından.
Sonbaharda sıcak diyarlara Göçen kuşlar gibi İlkbaharda Arı misali Her çiçeğe konan Bahanelerle yol bulan.
Dinlerken coşturan Aşka koşturan Şarkılarda var Duyguları canlandıran Seviyorum diye haykıran Kalbi aşkla tutuşturup yandıran Sevgiler sevgililer hep mi yalan.
Sevene pembe hayal kurduran Sevgili denilen, yüreğe vuran Hisler mi yoksa anılar mı Mutlulukları unutturan Ayrılıkları hatırlatan Acıları harlandıran Dinlerken hüzne daldıran Şarkılar mı acımasız olan Acımadan sevenleri ağlatan.
Keşkeler mi elimizde son kalan Kederli gecelere yol alan Sevgisiz kalınca sararan solan Yürekleri gecegündüz kanayan Yanıp kavrulan külleri savrulan.
Kim istemez ki candan sevilmek Tek gerçeğimiz olsa da sevmek Sevilmekten emin olmalı insan Deseler sevilmek yeminle yalan Sevdin sevildin kalbim sen buna inan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACIMASIZ OLAN ŞARKILAR MI! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACIMASIZ OLAN ŞARKILAR MI! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
_______________________________________Selamlar