(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aylardan Ekim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aylardan Ekim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa, öz ve etkili. Bir mevsimi (yağmuru) bir pencereden izlettiniz. Hissettirdiniz. Sağolun. Rahmetli Barış Mançoyu da bu vesileyle anmış olalım izninizle. Saygılar.
Ekin ektim çöllere de Yorulmadım ellere On beşinde yar sevdim de Ondan düştüm dillere
Çıt çıt çıt çıt çedene de Sar bedeni bedene Dünya dolu yar olsa da Alacağım bir dane
Ekin ektim gül bitti de Dalında bülbül öttü Ötmeyeydin a bülbül de Yarim elimden gitti
Çıt çıt çıt çıt çedene de Sar bedeni bedene Dünya dolu yar olsa da Alacağım bir dane
Ektim Ekim de ekini Bitmedi tabi nasıl bitsin ki Hava soğuk hava ayaz hava yağmurlu Benimde gözlerimde yaş Kalbim ayaz Eylülden kalmayım biraz
Bu ekim de ne. ? Aman yarabbi.! Meğer hazan mevsimiydi. Bir taraftan yeni uyanışlara hazırlanan sevgi tohumları ekilmekte, karşılık bulabilirmiyim diye. Bir taraftan hazan mevsimidir gelen Yok başka beklenecek mevsim de kalmamamıştır elde. Bu mevsim bari çiçek açsın gönüller, Razıyız hüzün çiçeği de açsa.! Heyhât Ömürler tükenmekte tıpkı bu mevsim gibi. Düşen yapraklarla yarışmakta ömürden eksilen günler. Taaa ki son yaprak kalıncaya kadar bir ümitti beklenen, Gözlerdeki yaşlar da ne böyle.? Mihrican vurmış da o gülistanı güller mahzun olmakta gözlerdeki hüzünler gibi. Zemheri soğuğunda kalan kalplerdeki duygularda mı dondu ki bu ayazda. Kutlarım kardeşim güzel bir şiir okudum.Saygılar sunarım.
Kalbim ayaz Eylülden kalmayım biraz şiir az ama öz her kıs asatırın başlığı alınarak onşlarca dize oluşturula bilir ama bu şiirin ana özlelliği 5 dizede onlarca anlamı vermesi kısa ama öz şairin kalemi tebrikler
duyguları eylül görmek biraz hüzünlü ve serin dalından düşmeye hazır sararmış yaprak misali toprak nemli kısa ama çok hoş bir anlatım yüreğinize sağlık kutlarım saygımla.
çokça sevgi birazda gözyaşı ile bazen hüzün bazen de mutluluk gözyaşları ile..
saygılar saklı dost