(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elde kalan düş kırığı Fırlatıp atsam batsa derinlere Gömer misin?
Baş eğerim bir kez daha kadere Tutup kaldırır mısın başımı dik yine?
Ben şimdi seçerek sılayı Güneşe gidiyorum desem...
Gelir misin?
Öncelikle temennimi söyleyeyim sevgili Öznur soruların yanıtları dilerim EVET olmuştur başından sonuna harika bir anlatım ve çok güzel bir şiir okudum dostum yüreğine sağlık seni okumak gerçekten keyifli sevgiyle ve sevdiklerinle kalmanı diliyorum her zaman sevgilerimle..
Sevgipınarı, Elif Karslıoğlu, Mürüvvet Numan, Yaz Mevsimi, Bahrca57, ZERRE, Hacı, Anur Soysal Kumcu, Azure, Evrensel, Özüm, Moonspell, Oktay Zerrin, Hayattt, MAvi Uçurtma, D.Nadir, Erdemoğlu, Ceyhun Altınkaş, Alwaysyou, Özgür-Ozan, Hüseyin Kekiç
Sevgili dostlarım
Kah duyguları sizlerle paylaşarak söze döken dizelerimde, kah diğer dostane iletişimlerimizde yanımda olduğunuz için sonsuz teşekkürlerimi kabul edin.
Her biriniz ve sözleriniz benim için çok değerli. Var olunuz daima.
Can Kera. Yıllara dayanan dostluğunun değeri hiç bir şeyle kıyaslanamaz. Sevgim sonsuz.
Sevgili İstanbul. Burada olduğum süre içerisinde, sımsıcak dostane yakınlığınız ve deseteğinizle ne kadar onur duyduğumu, sevincimi anlatamam. Varlığınıza ve her şey için ne kadar teşekkür etsem azdır. İyi ki gelmişim, iyiki yanınızdayım ve daima yakınınızda olmak dileğindeyim inşAllah.
Sevgili Zeynep. İnce düşünceli bir dost daha kazanmanın mutluluğundayım. Sevgiyle bekliyorum. Çok teşekkür ediyorum.
''ATEŞ VE BUZ'' ''Gelir misin?'' Çift tarflı düşünülse de, tezat gibi.. İkisi de yakar, İkisine de bakmaya doyulamaz mucize gibi.. İkisi de hemen duyumsana bilir.. o denli aşiyandır zihinlere.. Y a da ters yönler.. gelir misin sorusuyla bütünleşen..
vallahi ben zaten şiirlerimde gökyüzüne, yıldızlara, aya, mehtaba gittim hep..şimdide güneşe ben de varım gitmeye sizinle müsaade ederseniz değerli dostum.çok güzel bir şiir yine..ben de bugünkü şiirimde aydan bahsemiştim..siz de onun kardeşi olan güneşten...hepsi de saydıklarımın güzel tabiat varlıkları ve Allah'a hamdolsun ki biz insanlara bu güzellikleri yaratmış..oysa biz insanoğlu bir karıncanın gözü kadar en ufak bir şeyi yoktan var edemeyiz..o yüzden her ne kadar şiirlerde ağlasak ve yakınsak da aslında her aldığımız ve verdiğimiz nefeste yüce Allah'a bir şükür borçluyuz..hatta binlerce şükür..şükrolsun...tekrar yürekten kutlarım güzel şiirinizi değerli dostum..saygılarımla..fon da çok güzel olmuş..teşekkürler..şiir zevkini bizde hep taze ve dinç tutuyorsunuz..sağolunuz efendim...
şiiriniz çok güzel zaten.güzel olan bir şey daha var(sizin dışınızda) eklediğiniz resimler şiiri okumayı zorlaştırmıyor.Herkes sizin gibi resimleri kenara koysa bence daha iyi olur.iyi çalışmalar.