Nedense bir türlü yüzün gülmüyor Hava soğuk sen soğuksun hayırdır Selam vermek içinden mi gelmiyor Sorun varsa elbet çözüm de vardır Hava soğuk sen soğuksun hayırdır - Neden bilmem köşe bucak kaçarsın Yad yabana sırlarını açarsın Sebebi nedir ki öfke saçarsın Yetmedi mi yıllar yılı bu dırdır Hava soğuk sen soğuksun hayırdır - Toplum içindeki tavrın ne idi Havalandın birden burnun büyüdü Sanki boyun süyem süyem süyüdü Bazı şeyler aramızdaki sırdır Hava soğuk sen soğuksun hayırdır - Sitem etmiyorum dargın değilim Pek de alınmadım kırgın değilim Çalışsam da yorgun argın değilim İlgisiz oluşun içimde hardır Hava soğuk sen soğuksun hayırdır - Saygı duyuyorum elbette hürsün Zannetmem sonsuza böylece sürsün Umarım gerçeği bir gün görürsün Zarardan çabucak dönersen kardır Hava soğuk sen soğuksun hayırdır - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayırdır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayırdır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neden bilmem köşe bucak kaçarsın Yad yabana sırlarını açarsın Sebebi nedir ki öfke saçarsın Yetmedi mi yıllar yılı bu dırdır Hava soğuk sen soğuksun hayırdır Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Biraz hüzün veren sitemli duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. En içten selam ve saygılarımla.
Hayırdır sorusu, çok kapsamlı bir soru... Bu soruya cevap aramak(?) Kriminolog sorguda, 5 N 1K var Ne……………….. Neden niçin…………. Nasıl……………... Nerede………………. Ne zaman………………. Kim :)) Bence işi kolaylaştırmalı 5N 1K uygulamalısınız. Üstat şiir güzel. Dudağınızda gülümseme olsun istedim. Saygılarımla.
Hayırdır beni görünce uzaklaşman, İçine mi doğdu ödünç para isteyeceğimi sanman,, Hava soğuk yüzün soğuk geldi, Vaz geçtim artık hava soğuk sen soğuksun. Tebrik ederim.
çok güzeldi, çok çok acıklıydı,Hayırlı kandiller, Allah yardımcınız olsun, işte en güzel şiir,işte en büyük şar diye düşündüm, sevda ve özlem vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Yad yabana sırlarını açarsın
Sebebi nedir ki öfke saçarsın
Yetmedi mi yıllar yılı bu dırdır
Hava soğuk sen soğuksun hayırdır
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine emeğine sağlık