(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haiku - Bu da Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haiku - Bu da Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Estağfurullah üstadım. Yorumunuzu yanıtlamak da beni aşar: Ancak Platon'un "platonik aşk" terimi, bir insanın başka bir insanda idealletştirdiği, (entelektüel/tinsel olarak) ruhsal bir yakınlık/hayranlık - maddi (bedensel) olmayan- olarak anlaşılmakta. Kısacası platonik aşk'ın romantik ve cinsel olması gerekmediği şeklinde algılanıp açıklanmıştır. Ve bu terim ilk kez 1400-lerde kullanılmış (İsveç'çe okuduğum kaynaklardan).
Fazla can yakmaz
İlk platonik aşkımı hatırlattın
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine emeğine sağlık