(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Azap içindeyim, onu bileli… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Azap içindeyim, onu bileli… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şairim her zaman olduğu gibi sayfanızda güzel bir eserinizi beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice böyle güzel eserler görme temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Görüp de kahrımı, bir el atmadı Sevgimin içine, bir tat katmadı Yıllar boyunca da, hiç söz tutmadı Söz verince bile, o anda cayar
Kızsam da ne çare, döndüm eleğe Yaşamda kim bakar, ham bir keleğe Hakikatmiş gibi, kandım feleğe Nefis tutmaz elden, her vakit kayar Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Değerli dost,bu sefer çok güzel bir hece şiiri okudum etkin ve Mahir kaleminizden. Çok güzel,duyguların harmanı bir şiir. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Azabınız aşksa bu yolda yanmak güzel,kıymetli mimarımız! Aşk azabı kutsal bir ibadettir her kula nasip olmaz! Sonsuz Saygımla kalem dost ! Kaleminiz hiç bitmesin efendim...
Güzel eserinizi, güzel duygu seli içinde ki satırlarınızı, canı gönülden kutlarım. '' Boşluğa düşünce, gönül uslandı Dünyayı unutup, Hakka yaslandı Sevabı görünce, günah paslandı Yaşamda tuzak var, Rabbim her an yar…" Kaleminiz daim olsun inşallah. Selam ve saygılar.
Üstadım yüreğinize sağlık. 7+ düzeninde çok güzel bir tasavvuf şiiri olmuş. Tasavvufa girmiş, çok da gayret göstermiş bir dervişin ufak tefeknefis hilelerine mağlup olarak ilerleyemeyişinin ruh halini çok güzel tasvir etmişsiniz üstadım. Ama sonunda işi başarmışsınız. Allah çıktığınız menzilden hiç inmeden devam etmenizi nasip eder inşallah.