(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTTİĞİN GİBİ GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTTİĞİN GİBİ GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfama mihri vefa,menba,abı hayat suları dolmuş.. neyin nesidir bi araştırayım dedim..marisem superisi teşrif etmiş:)) Beklenen yolcunun tez gelmesi dileklerimle.. gönül kuşun hep uçsun..konsun meyve dolu dallara..
Selamlar. Su gibi berrak ve akıcı bir anlatım. Şiirin sonu nasıl geldi anlamadım bile. İçimden bir şeyler eklemek hissi de depreşti ve fakat bunu kendime sakladım. Bu haliyle daha güzeldi şiir. Yürek sesiniz daim olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Selam...Keşke ekleseydiniz çok hoşuma giderdi.Tabi kendinize saklayıp güzel bir şiire dönüştürdüyseniz okumayı çok isterim.Yorumunuz ve beğeniniz için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar...
Beklentilerimizin inşa ettiği bir ben ,gelmesi olması ,arzulanip istenen.Siiriniz o bene olan arzu ve özleminizi duygu yüklü, akıcı, samimî ve doğal bir dille kaleminizden yansıyan güzel dizelerle dökmüş. Tebriklerim kaleminize...
neyin nesidir bi araştırayım dedim..marisem superisi teşrif etmiş:))
Beklenen yolcunun tez gelmesi dileklerimle..
gönül kuşun hep uçsun..konsun meyve dolu dallara..