Canlılar deneme tahtasıymış, dikkatsizce telef olasıymış, Balık kavağa çıkmış kum çiçek açmış, Atomla dağlar dansa kalkmış, Asalaklar dizginleri eline almış, Yaşlı dünya dayanamamış, Akıllılar yaşamı son yazmış.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çağ dışı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çağ dışı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şairim kaleminizden sayfanıza yansıyan akıcı anlamlı duygu yoğunluklu kurgusuyla harika bir eser okudum yüreğine sağlık niceleri temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Dünyanın insan tarafından tahribata ugratilmasi anlatılmış şiirde. Anlamlı çok güzel bir şiir. Kutlarım sizi yürekten değerli dost. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Aynen dediğiniz gibi dünyayı her gün biraz daha yaşanılmaz hâle getiriyoruz elbirliğiyle sonra da şikayet ediyoruz, kutluyorum tebrikler. En içten selam ve saygılarımla.
Muhteşem!..Deneyen canlı denenen canlı.Yaşam bir armağan..Candan derman uman insan denek olarak canlı cansız ayırmıyor.Zira her şey emrine verilmiş.Aklını kullanırsa yaşamı cennet olur.Kaleminiz daim olsun.Saygıyla..
Dünyanın en son bilim ve teknolojide ileri konumuna gelinsede aksi yönlere bakılması (goril ve maymun fosillerini atası zannetmek gibi) teknolojide virüslerin savaş aracı olarak kullanılması ile insanların tahrip edilerek geçmiş zaman teknolojisinin faturasını uzaylılara kesecek kadar yanlış düşüncelere kapılan ve kendilerini ileri görüşlü zannedenler rüyada görmediği alanlarda gezmeyi gülmeyi ağlamayı olağan zannedip sırrına eremeyen zavallılar Allahın varlığını akıllarına getirmemekle insanlığa çok büyük zarar verdiklerini anlayabilseler.Yorumunuz için teşekkürler saygılarımla.
Merhaba değerli dost Her zamanki tat ve deminde vede güzelliğinde eser Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Şiirle kal, dostça kal, hoşça kal