Gezinme kalbimin buz tutan küllerinde Arama boşuna yoksun yüreğimde Aşılmaz gönlünden gönlüme ırak mesafe Ne sevgin kaldı ne de yoksun nefretimde Layık değilsin ne sevgime ne de öfkeme Adınla adım anılmasın hic bir cümlede Helal ettim hakkımı ahirette bile karşıma çıkma diye..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HELAL ETTİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HELAL ETTİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen seni sevmiyorum demek, seni sevmiyorum demekten daha kıymetlidir. Çünkü bilirsin ki seni sevmiyorum diyen aslında seni sevmiyor. Seni sevmiyorum diyen de seviyor. Dudaklardan dökülen cümlelere değil kalbe bakmak lazım. Emeğinize yüreğinize sağlık
idriscaglar tarafından 1/17/2022 4:44:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
idriscaglar tarafından 1/17/2022 4:44:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli şairim derin duygularla yazılmış harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
kalem baya tutuşmuş alev fışkırıyordu... muhatabın durumunda olmak istemezdim. anlatım sitemkar ve hatta öfkeli de olsa anlatımı mükemmeldi. tebrikler ve saygılarımla...
idriscaglar tarafından 1/17/2022 4:44:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
idriscaglar tarafından 1/17/2022 4:44:54 PM zamanında düzenlenmiştir.