(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tanıdığım bi kaç kişi var böyle biraz onlara uyuz olduğum için yazdım bu konuyu tabiki daha çok kişinin okumasını bende isterim her ne yazmışsam içimden geldiği gibi yazdım işte okuyanında canı sağ olsun okumayanında yorumlar içinde teşekkürler...
Harika olmuş , bayıldım valla. Ama keşke yazıma dikkat edip de, bi de beyitler şeklinde yazmış olsaydınız da, göze çarpsaydı ve çok kişi okusaydı ben aldım seçtikleriime, okutacağım bazı kişiler var :) çevremde, malum yeni neslin bi kısmı böyle. Güzel konu, güzel anlatım. Tebrikler. Ukalaluk saymadan,söylediklerimi dikkate alıp dediğim gibi bi şekillendirin bence, bakın çok daha hoş olacak. Sevgiyle...
tebrikler hocam çok güzel tasvir etmişiniz zamane kızlarını. ama eminim hepsi böyle değil. olmamalı. bu şiiri okurken aklıma çok sevdiğim sefai'nin "kendine dön ayşem" şiiri geldi. inşallah kızlarımız da titrer ve kendine döner.
tabiki daha çok kişinin okumasını bende isterim her ne yazmışsam
içimden geldiği gibi yazdım işte okuyanında canı sağ olsun okumayanında
yorumlar içinde teşekkürler...