(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yüreğinizin sesini mısralara yansıttığınız güzel anlamlı akıcı dörtlüğünüzü beğeniyle okudum bu güzel mısraları yazan kaleminizi canı gönülden kutlarım yüreğinize ve emeğinize sağlık nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla esenlikler dilerim sağlıcakla kalın
hocam. didiniyoruz tabir-i caizse ve ne uğruna ya da neyin karşılığında? bazı değerler öyle yüce ve ulvi ki karşılığı yok çoğu şeyin ama devasa bir rahmet sağanağı elbet gerçek manada derinlikleri görene mahsus.
bu gün aklım yine günün sözüne takıldı ki:
eşi bulunmaz bir insanım sadece hayallerim ve değerlerim uğruna para kazanmayı reddettiğim ve özellikle eğitim adına hem öğretmen hem öğrenci kimliğimle mücadele verip karşılığında sadece üzüldüğüm.
salla başını al maaşını: genelde kabul gören bir zihniyet.
bu dünyaya ait olmadığımın da bir örneği idi şiiriniz bu bağlamda kendi adıma teşekkür edip kutluyorum.
karşılığı asla para mal mülk olmazken pek çok değerin ve de vazgeçilmezi iken umut ve iyi niyet insanın...
zaten burada yazıyor olmamızdan da belli değil mi?